Gå til innhold

Litt dårlig gjort av bhg vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi har helt av seg selv bestemt at hun skal slutte med bleier, og det var på tide for hun er godt over tre år.

Så, i går var hun i barnehagen og gikk uten bleie hele dagen, var så stolt (hatt en del uhell da:)

I dag var det turdag og vi ble enige om at hun skulle ha bleie på turen, sånn at hun ikke ble våt og kald for hun klarer jo ikke å holde seg lenge. Avtalen å ta den av når hun kom tilbake til bhg.

Da jeg hentet henne så var hun inne og hadde på bleie, ikke nok med det men det var den samme som jeg tok på på morningen før de skulle på tur (vet det var den samme pga litt spesiell bleie).

Så da har de altså glemt at hun har sluttet + at de har glemt å skifte på henne..

Ok, skal ikke klage mer, for det er en fin bhg altså, men syntes det var fryktelig dumt i forhold til oppfølging av bleieslutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig gjorde jeg de obs på at hun hadde på bleie og at hun har jo sluttet. Det at det var den gamle bleia merket jeg ikke før jeg kom hjem, for den var merkelig nok ikke full (så jeg tok den ikke av i bhg)

Skrevet

Ville tatt det opp i morgen, så de kan forbedre seg.

De fleste barnehager har sjekklister for bleieskift og faste tider.

Skrevet

Uff, ja jeg må nok gjøre det. Liker ikke å "kjefte", de er jo så flinke ellers.

Skrevet

Har faktisk opplevd noe av det samme, da min sønn sluttet med bleie. Vi sa det var greit at han brukte bleie når dem skulle på tur, men bleia var alltid på da vi kom for å hente han. Selv om det var mange timer siden dem hadde vært på tur.

Men at datteren din hadde på seg samme bleia du satte på, den er drøy... Er bare å ta det opp, selv om dem er flinke ellers. Selv om dem har glemt at hun har sluttet med bleie, så må dem jo huske å skifte på henne. Det er dem vel vant til, for ut i fra det du har skrevet så er det ikke så lenge siden hun sluttet. Hvis ikke jeg tar helt feil da..:)

Skrevet

Men om hn har sluttet med bleie, og bare hadde dne på sånn i tilfelle - da var den vel tørr ?

Regner med de har tatt henne på do etc på lik linje med de andre ?

Jeg synes uansett at det er en uting å ta på barna bleier når de har sluttet. Selv om det er turdag. Da er det bedre å ta med ekstra tøy. Dere foteller jo jenta at dere ikke stoler på henne...

Skrevet

Vi ble enige med datteren vår om å ha på bleie på turdagen, og det var noe hun ønsket selv. Det er ikke noe problem.

Avtalen var å ha på bleie kun på tur, for så å ta den av da de kom tilbake. Bleia var litt sånn kvartfull:) Ikke store mengdene men litt liksom. Tviler på at de har tatt henne med på do for så å ta på bleia igjen (var ikke up and go). Eller, det vet jeg at de ikke har gjort for den ene ansatt sa faktisk at de ikke hadde sjekket henne siden turen

Skrevet

Tror ikke det er så farlig med en liten klipp. Bare si ifra og prøv igjen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...