Oledoledoffen Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Hi hi, må jo bare le litt av det..... Jeg hadde vasket sengeranden (dere vet, det som man har inni senga så småfolket ikke dunker hodet sitt i stolpene... heter det sengeranden???) Ja, ja, men så hadde jeg bedt mannen min om å sette det på innen lille snupp skulle i seng. Han styra ganske mye, men fikk det nå til til slutt.... Problemet var bare at han hadde satt den på på yttersiden av senga!!!!!!!!!!!! Jammen ikke til mye nytte der nei.... Må jo bare le av det :) (Skal lige siges at lille snupp er over 2 år og vi har en stor gutt som har hatt samme seng før, så han burde vel eeeeeeeeeegentlig ha visst det...)
plastblomst♀♂♂ Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 He he:) Mannen min klarte å ta på 2-åringen min adidas joggebuksa til minsten i str. 56 i sommer, og reagerte ikke på det. Han trodde det var en slags piratbukse:)
Oledoledoffen Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Det var jammen godt klaret! Hi hi Kanskje bittelitt for liten ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå