Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 har sett på tv folk som er syke på flere forskjellige måter og som virkelig liiiiiiider...får tårer i øynene når jeg ser/tenker på hvor tungt noen faktisk har det! Synes vi skal bli mere takknemmelig for det man har og ikke syte over helt hverdagslige ting, vær glad man er frisk!!! klart det ER slitsomt om man har barn eller ikke, det vet jeg alt om, har hatt kolikk og sykehusopphold grunnet andre ting selvfølgelig, men alt har gått bra tilslutt...jeg er så takknemmelig for den familien jeg har, fantastiske besteforeldre til barnet, fantastisk pappa til barnet, tanter, onkler...alle:)og ikke minst da, vår nydelige datter <3
blond Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan kan folk som ikke har opplevd større kriser enn dårlige karakterer på videregående og et oppgitt blikk fra en nabo skjønne hvor verdifullt livet er? Og se på seg selv som heldig? Nope, de fleste trenger å oppleve en virkelig krise for å virkelig verdsette det de har. Dessuten varer slike verdsettelser ofte ikke lenge. Vi mennesker liker å klage, det er sosialt i Norge. Og livet består av alle detaljene, det store bilde er ofte for stort til at vi får øye på det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 ja, det er det som er så synd, det må som regelt en skikkelig krise til for at folk skal få øynene opp og innse at de faktisk har det kjempebra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå