Gå til innhold

spiseforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Flere her inne som enten har hatt bulimi eller anoreksi og som er gravide? hvordan har dere d?

jeg har slitt med anoreksi i tenårsalder, men anser meg selv som sund og frisk nå. men tenker en del på vektproblematikk til tider, og kan nok ha en tendens til bekymre meg for at jeg skal bli feit. passer på å spise sunt og trener regelmessig. føler jeg på den måten har bedre "kontroll", og får ikke dårlig samvittighet når jeg har hatt en god treningsøkt. da spiser jeg også med god samvittighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg slet med anoreksi i flere år, men det førte videre til overspising da jeg prøvde å bli frisk, så nå mens jeg er gravid sliter jeg med en del ekstra kilo. jeg prøver veldig hardt å spise normal og sunt, men for å være ærlig har jeg mer tendenser til å spise alt for lite enn for mye. jeg er også ekstremt kresen, og de første 16-17 ukene var jeg så kvalm at jeg gikk ned over 10 kilo. så nå har jeg lite matlyst, men prøver uansett. jeg tenker bare på at barnet tar alt det trenger fra meg, og så greier jeg meg sikkert uansett. jeg prøver å ta vitaminer og spise frukt og grønt for å holde meg selv frisk, men ja, det er ganske vanskelig til tider altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...