Gå til innhold

Fastleger i Førde (Sogn og fjordane) !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vil du anbefale og hvem IKKE??

Grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE FØLCHER(verst) og helst ikke Kjær(merkelig).

Ellers er Welle flink, men har stort sett ventelister. Når Borkamo kommer tilbake, så er han et godt alternativ. Og han er forholdsvis ny, så han kan ha ledig plass. Og Faber-Rod er flink. Han er fastlege til ett av mine barn :)

Bare du ikke tar de to jeg først nevnte, så skulle det være bra :)

Skrevet

Eg gjekk til ein av dei over her i svangerskapet. Eg seier berre RAR!

Skrevet

Har du vært inne på nettet og sjekka hvem som har ledig? Det er bare to. Og den ene er nevnt her.

Skrevet

Jepp ingen aktuelle som er ledige..

Nå får enn heller ikke vite på morningen når man ringer kem som har vakt heller, og det betyr en del...

Borkamo er min fastlege egentlig men er jo vekke til over nyttår..

Dritt når man trenger ein lege som ein kan snakke med og forstår deg!

Vert en gang til Kjær... veit ikke ka eg skal si..

Men når man har en s.mld med ein anna lege som er ganske ok, som ikke er fastlegen din. som eg fikk en dag han var vakthavande. kan eg da ringe og få time eller snakke med han igjen istaden for å gå til vikaren for fastlegen min som eg IKKE vil gå til??

Skrevet

Kun følshe og båtevik som har ledig dersom ein vil bytte :(

Skrevet

Var til Kjær idag... helt ok om du bare vil ha sjekka ting og full fart ut igjen... MEN ser ikke pasienten i d hele tatt vist man virkelig vil ta opp skikkelige ting.

sukk

Skrevet

Båtevik er flink og har ledig plass. Den andre som har ledig plass kan jeg ikke anbefale.

Skrevet

Ja men vil gjerne ha borkamo som er min egentlige fastlege, så dumt bytte da... men nå er lene kjær inne for han til over nyttår. Og det hjelper eg lite nå, når det er nå jeg er gravid og skulle hatt en forståelsesfull lege... kvir meg til min gradertesykemld går ut nå, som jeg fikk med en veldig flink lege waran. og må gå til Kjær og drøfte saken... sukk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...