TøffiTrynet☠ Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Nå er det min tur til å spørre... Har ei lita jenta på 11 mnd. som snart skal begynne i barnehage. Hun er dessuten i ferd med å begynne å gå, så da må hun ha sko! De må være varme, stødige og lette.... Og i str. 18. Finnes det? Kanskje dere har tips til sko, evt. hvor jeg bør lete? Var liksom lettere med storebrødrene, som begynte å gå på sommeren... Takknemlig for svar, hvertfall!
lille sprelle Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 VI valgte å bruke sko i str 20 - det eneste vi fant..... - og hun hadde da str 15 i sko...
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Takk for svar! Men har ikke så lyst til at hun skal ha altfor store sko heller... Når hun skal gå liksom...
mT3 Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Kjøpte Kavat vintersko str.19 te min første gutt (5 år sia), Må jo gå ann å få kjøpt fortsatt. Brukte dei te gutt nr.2 au, tålte sørpe, regn og holdt føt`n go å varm.
ak... Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 jeg kjøpte viking vintersko til mini hun er også 11mnd. porblemet mitt var at at jeg ikke fikk tak i sko med plast/gummi på tuppen. fikk beskjed om at det var bare fra str 22 og oppover. vi måtte ha str 20. ser ikke helt logikken der.. det er jo de minste som krabber som virkelig trenger det! Ellers ser de ålreite ut, men har bare hatt de et par dager, så har ikke så mye intrukk av hvordan de er ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå