Gå til innhold

Jeg = null sexlyst, mannen =sprengkåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 måneder på vei med vårt andre barn. Vi har hatt et veldig bra sexliv frem til nå, men nå kjenner jeg at jeg blir fortere og fortere sliten...jeg har jobb, studier og en liten gutt på 2 år. I tillegg så har mannen reisejobb, noe som betyr at han er vekk annen hver uke.. Han kom hjem på fredag etter en uke borte, så hadde vi så masse vi måtte gjøre i helga at jeg var pumpa hver kveld. I går og i dag har han prøvd å prøvd seg på meg, og ikke på den måten jeg liker det. Han klår og er altfor påtrengende. Når jeg prøver å si at det ikke er det at jeg ikke liker å ha sex, men at alt tar på blir han bare sur. Så i dag spurte han bare når ungen var lagt. Er du trøtt? Så sa jeg at jeg visste hva han ville og at han ikke kunne få det sånn, men at vi kunne jo kose og slappe av sammen, prate om alt det som skal skje snart og slikt. Da fikk jeg bare til svar at han heller fikk gå og jobbe i boden som vi holder på å sette opp.

Ble så paff at jeg spurte om han ikke ville være med meg om kveldene hvis han ikke fikk sex, og da bare trakk han på skuldrene....Jeg har vært gjennom dette før og han vet at det er vanlig at det blir mindre sex mer ut i svangerskapet, men føler han er så frekk. Han har ikke vist så mye forståelse for at jeg syns det er slitsomt å jobbe, studere og ha eneansvar for gutten vår annenhver uke. Jeg skal visst klare alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe... det blir som å legge beina i fryseren og hodet i ovnet.... i snitt skal det være bra temp ;) Er vel sånn med lyst også, tenker jeg ;)

Så hva er du sliten av? Han har jo sexlyst nok for dere begge ;) hehehe...

Mobber deg litt nå, men menn er ikke alltid flinke til å forstå hvor mye vi småbarnsmødre har i hverdagen, dersom de ikke virkelig gjør minst sin del av det.

Skrevet

Godt å høre det er flere av oss. Har NULL sexlyst, han har like lyst som før, og det er mer enn jeg har til vanlig. Orker ikke og har absolutt ikke lyst. Har blitt bedre etter de første 4 mnd da jeg var kvalm og hadde vondt i magen hver kveld. Lysten er der ikke, men det har blitt noe på han noen få ganger.... Men selv om det f eks er en gang i uka er det som null for han virker det som. Han blir utrolig sur og i dårlig humør når det ikke blir sex. Han tror da at forholdet skranter osv, men jeg har bare ikke lyst og ikke overskudd. Og han skjønner det ikke, for han får overskudd av sex... Er ikke enkelt når man er så ulike en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...