Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 har vanvittig vondt i halsen, noen som har noen tips? har vært plaget ørten ganger med halsbetennelse, men legen sa at dette var et virus så jeg fikk ikke noe tabletter:S
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Ikke drikk melk såfall. Melk er grobunn for bakterier!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 å hum...jeg har ikke drukket det idag faktisk pga jeg blir så slimete i halsen når jeg er syk:S blæææh.... noen andre tips?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Søstra mi hadde übervondt i halsen en gang og hun ba på sine knær om tips.. 'Jeg har prøvd alt! Halslinser, Fishermans friend, sterke sukkertøy av alle slag, drukket det som drikkes kan -men jeg har like fordømt vondt! Vet du om en halstablett som kan hjelpe mot det vonde?!' ..'Har du prøvd Paracet?' Paracet hjalp, kan du si! Høhø! Mange som glemmer at halsvondt er smerte på lik linje med annen smerte forårsaket av en betennelsestilstand (her; infeksjon) i kroppen! Prøv en Paracet, du! Kanskje det til og med hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå