Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Og er det noen som har den som kan si om den er bra eller ikke....? http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sofa/kansas-hjoerne-m-divan1/
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Bestevenninnen min har en sånn, helt topp å sitte i Har hatt mange klubbkvelder i den!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har den her. Ser du noen forskjeller på de? Er vist på salg også. http://skeidar.no:80/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=2&portlet_Varekatalog_2product_id=41674&_pageLabel=page_varekatalog
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 3 av mine venninner har den:) De er veldig fornøyd. God sittekomfort og fin å se på. De har nevnt at stoffet loer litt fort der de sitter mest.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Ikke store forskjellene nei...men den du har er svart og den på bohus er grå. Omtrent samme pris også ser jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Den jeg har er koksgrå. Hilsen hun med sofaen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Det er sånt jeg er litt bekymra for ja...men med små barn i hus orker jeg ikke være hysterisk så bedre å kjøpe litt fårligere kvelitet og bytte om noen år tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå