Gå til innhold

Hva synes dere om denne sofaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestevenninnen min har en sånn, helt topp å sitte i :) Har hatt mange klubbkvelder i den!

Skrevet

3 av mine venninner har den:) De er veldig fornøyd. God sittekomfort og fin å se på. De har nevnt at stoffet loer litt fort der de sitter mest.

Skrevet

Ikke store forskjellene nei...men den du har er svart og den på bohus er grå. Omtrent samme pris også ser jeg...

Skrevet

Den jeg har er koksgrå.

 

Hilsen hun med sofaen ;)

Skrevet

Det er sånt jeg er litt bekymra for ja...men med små barn i hus orker jeg ikke være hysterisk så bedre å kjøpe litt fårligere kvelitet og bytte om noen år tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...