Gå til innhold

lillegull har hatt feber i 4 dager... når gå til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har kun hatt feber og litt forkjølet. Har hatt rundt 38-39 grader, men nå når jeg målte var den 39.6 (målte i øret)

Burde jeg ta henne til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier vel etter 3 dager m feber over 39, bør de sjekkes.

Skrevet

snuppa her hadde opp i 40 i helga. fredag kveld, lørdag og søndag. hadde det fortsatt på samme viset mandag hadde jeg tatt henne til lege, men fikk siste paraceten søndag ettermiddag og det roet seg av seg selv natt til mandag.

vurder allmenntilstanden. små barn kan ha veldig høy feber uten at det er så mye galt, men vurder formen hennes og din egen magefølelse.

her vi bor har det vært en del feber i det siste, noen har vært hjemme 7-8 dager. Den ene vet jeg fikk medisin, så det kan vere verdt et forsøk om du er bekymret. Evt ta en telefon til legevakta og rådfør deg. De spør gjerne en del "nøkkelspørsmål".

God bedring

Skrevet

gi han masse morsmelk! det hjelper alltid her:)

Skrevet

hun er ett år og får ikke morsmelk lengre :) men takk for godt råd, alle sammen :)

Har ikke telefon i dag :/ glemt den igjen hos ei venninne, derfor jeg spør her inne.

Hun puster også noe raskere. Kanskje jeg burde telle hvor mange ganer hun puster hvert minutt? Hun er ikke spesielt tett høres det ut som da men...

Noen fler med tips og råd?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...