nurke84 *mamma til alma* Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 våkna i dag og har vært bare helt ubeskrivelig slapp, trøtt, sliten, litt svimmel til tider, dårlig mage. tja, Bare plutselig, har ikke vært sååååå trøtt å sliten ellers, er helt utmattet. Har også hadt mye kynnere i det siste og noen ganger har de vært ubehagelige, men ikke sånn at jeg tror det er no på gang. Men blir litt skeptisk til hvorfor jeg plutselig våkner og er helt nedkjørt?? kansje normalt å bli det??? anny one??
Baby Bliss Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Nå er jeg en førstegangs som ikke har erfart noe mer enn at jeg har noen dager jeg er mer sliten enn andre, men da er det som regel en grunn for det... noe jeg har gjort el noe! Men jeg ville så absolutt ringt jordmor eller lege... det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!! God bedring og lykke til videre!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har opplevd det noen ganger iløpet av slutten av svangerskapet. Følte meg slik hele 1. trimester, men var stort sett i god form 2. trimester og store deler av 3. trimester. Bortsett fra noen dager hvor jeg følte meg helt elendig. Nå begynner jo også influensatidene. Mange rundt meg nå har fått influensa. Likevel er det greit å ta en sjekk. Kanskje har du veldig lavt blodtrykk eller at det er noe annet som kan være årsaken GOd bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå