Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Min søster og hennes mann er faddere, det samme er hans bror med kone. Vi valgte dem fordi dette er mennesker vi vet vil være i livet til barnet vårt i mange mange år fremover. Har ei venninne som jeg tror ble litt snurt over ikke å bli spurt, fordi jeg er fadder til hennes datter. Men venner blir ofte borte med årene, og jeg vil være sikker på at mitt barns faddere er her i mange år. (neida, ingen garanti for at inngiftet tante og onkel blir værende, men det må vi bare ta sjansen på)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Det er sannelig ikke det enkleste valget å ta. Prøver å finne ut av det selv her nå. Min søster skal være en av dem, fordi det er fint å ha en fadder som er i familien. Vennskap kan jo forsvinne. Jeg er meget usikker på om søsters samboer skal være fadder eller ikke. Den er vrien. Ellers har jeg to venninner jeg vil spørre. Også de uten partnere. Er litt usikker på dette med å døpe en gutt uten at det er en eneste mann som fadder, men det kan se ut som det blir nødvendig.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg valgte en av mine bestevenninder ,kusina og nevøen min . Min bestevenninde fordi : Jeg er fadder for hennes datter som er fem uker eldre enn min sønn ,vi er nære og gode venner og jeg stoler på henne . Min kusine fordi: Jeg alltid har hatt et nært forhold til henne ,vi vokste opp sammen og vi er nesten som søsken . Min nevø fordi : Jeg ser på han som lillebroren min .
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 jeg valgte brødrene mine som er tvillinger, ei veninne som jeg har kjent i alle år (vi har vært gjennom mye, krangla også osv, så vet hvor vi har hverandre) en kompis som er 4 meningen min, han er som en bror for meg. Søstra til sambo og en kompis av han tror jeg han skulle spørre. vi har mange vi ville hatt, men da man kan ha max 6, så valgte vi de som har vært dær lengst med oss
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 må alle faddere være over 18 og døpt selv?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 De må ha vært konfirmert mener jeg å huske fra dåpen vi hadde. Sist gang ble det kun familie her, men denne gangen har vi sett at det er ikke alltid familien som er der, ikke alltid familien en har best kontakt med. Så blir nok litt blanding til den i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå