Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg gjør det jeg også, men er det noen som vet hvorfor, hvilke bakterier og følger av disse er det vi er redde for?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Først og fremst for å fjerne såperester
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 E-coli kan fort oppstå i flasker som ikke er helt rene.
blomstre Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Gir man melk på flaske så er det salmonella og enterobacter sakazakii man vil komme til livs med koking. Her kan du lese mer om de farlige bakteriene som kan finnes i melkepulver og melk - og hvorfor god hygiene er veldig viktig: http://www.efsa.europa.eu/EFSA/efsa_locale-1178620753812_1178620781033.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå