Gå til innhold

Hvem er at vanlig og invitere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på familien... er det vanlig og invitere onkler og tanter, fettere og kusiner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så forskjellig.

Noen inviterer alt, mens andre inviterer egne faddere og besteforeldre.

 

Noen inviterer faktisk (ganske vanlig) bare en fetter eller en kusine fra en familie, dvs. at man invitere tante og onkel, men bare et søskenbarn i samme familie som representerer barna i denne familien.

 

Noen inviterer ikke søskenbarn i det hele tatt.

 

Spørs jo hvor stor familie du/dere har. Man skal jo ha med følge også.

 

Jeg hadde satset på besteforeldre, foreldre, onkel, tante og de søskenbarn du har god kontakt med. Samt venner.

 

 

Skrevet

vi hadde kun tanter og onkler, søskenbarna som vi har kontakt med blir innvitert på en venne/bryllups-fest i ettertid

Skrevet

Ja vi jeg har enormt stor familie og ikke veldig god kontakt med noen søskenbarn (har 18 søakenbarn som igjen har partnere), men det er jo noen jeg har hatt litt mer kontakt med en andre, føler at det kansje blir litt rart og invitere kun enkelte søskenbarn og alle tanter og onkler....

 

er litt bekymret for at noen blir fornermet oppi dette her .

men det er vel kansje litt sånn nå at alt er vanlig...??

 

 

 

Skrevet

Søskenbarn trenger man ikke invitere, synes jeg, i alle fall ikke alle. Da må det være dem du har ordentlig kontakt med.

 

Skulle jeg&gubben invitert alle søskenbarna våre, så tror jeg vi hadde passert 40 stk + ledsagere! Lite aktuelt, gitt... (Men så hadde ikke vi familie-bryllups-middag i det hele tatt, heller, da så...)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er helt greit å ikke invitere alle søskenbarn, men kun de du har kontakt med. Jeg har veldig mange søskenbarn og har kun vært i to bryllup, det ene når jeg var et par mnd og det andre når jeg var 20år og var med og serverte under middagen. Jeg vet de fleste har invitert noen av søskenbarna, men jeg ville syns det var rart om jeg hadde vært med i noen andre bryllup enn de to jeg har vært med i, rett og slett fordi alle er så mye eldre enn meg og jeg ikke har hatt kontakt med noen av dem annet enn i familieselskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...