Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg sliter enda siden jeg mistet.. Kunne ha vært fire måneder på vei idag, og idag skal jeg få se min søsters første ultralyd bilde, gleder meg, men samtidig utrolig lei meg.. er jeg helt teit eller?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Nei, du er absolutt ikke teit. Du er i en sorgprosess, og det at du skal se din søsters ultralydbilde i dag får deg til å tenke på hva som kunne vært. Ta deg tid til å bearbeide sorgen, alle sørger på sin måte.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Det var leit:( Det er helt normalt å være trist og tenke på det som kunne vært. Men husk å ikke grave deg helt ned i det da. Det er desverre lett å bli så opphengt i hva man mistet at man ikke klarer å gå videre og se det positive i hver dag man får. Håper du snart klarer å legge det bak deg og at det går glatt neste gang du prøver:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Nei, jeg skjønner deg svært godt! Selv skulle jeg vært 7 måneder på vei, men dessverre mistet vi da vi kom over til 2.trimester. Heldigvis gikk det ikke lang tid for oss å bli gravid igjen og jeg er nå 4 måneder på vei, men likevel tenker jeg en del på den lille jeg mistet og det gjør fortsatt vondt. Det er også svært tungt å se gravide eller høre om folk som venter små når man selv har mistet, så hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt min søster om følelsene slik at hun fikk en sjanse til å forstå dine reaksjoner (selv om du er glad på hennes vegne)..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Skjønner deg veldig godt. Ikke noe vits i å prøve å ikke være lei deg hvis du er det. Snakk om det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå