saratussen Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Søk på bohus og boston! Tusen takk for tilbakemeldinger!!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg likte ikke den blanke skinndelen. Eller kombinasjonen stoff og det skinnaktige.
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Har tre ord til deg angående den sofaen! DIGG DIGG DIGG!!!! Synes den var grisekul
BlåBlå Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Synes den så grei ut, men den forutsetter en veldig stor stue. Og jeg liker ikke sånne "ligge" sofaer som det ikke går an å sitte normalt i. De har alfor store og breie sitteputer.
saratussen Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2010 går fint ann å sitte normalt der det ike er divan.. har god plass så det blir en sånn tror jeg
~**nuttis**~ Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Bestillte den fooige uke,skulle få den om et par uker :-)
Lemonia Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg likte ikke kombinasjonen skinn og stoff. Jeg liker heller ikke ryggen på den. Den faste delen er for lav og det gir ikke nok støtte med bare slike små puter i ryggen, tror ikke jeg ville sittet behagelig i den. Synes dessuten en altfor stor del av sofaen var til ligging, det blir vanskelig for mange gjester å samles rundt sofaen, for halvparten blir sittende uten ryggstøtte (siden sofaen er så bred i de områdene) og det er ikke en behaglig måte å sitte på en hel kveld. Ser for meg at dette mer er en sofa for et par som bare skal ligge og se på TV for den virker ikke praktisk til gjester. Utseendemnessig likte jeg den ikke heller, den er hverken fin eller stilig. Så nei, ikke min smak på noen måte, og heller ikke hverken behagelig eller praktisk. Da liker jeg f.eks. Kansas mye bedre (bare for å ta et eksempel som var på samme side).
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg syns ikke den var så aller verst, men jeg er ikke noe fan av glatt skinn overhodet. Men ellers ligner den veldig på den sofaen vi har nå,som også er kjøpt på Bohus. Den er litt for bred til å sitte godt å drikke kaffe i ja, men stort sett sitter vi jo bare hjemme og daffer og ser på tv i sofaen, og det er deilig at den er bred. Likevel er det mange besøkende som kommenterer at den er så god . Jeg tror de føler seg litt hjemme når de setter seg i den, for de henslenger seg litt på den Har også hatt overnattingsgjester på sofaen og de har digget å sove på den, fordi den er bred og myk.
* 5 om dagen * Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 jeg synes den var kjempefin,kunne tenkt meg å hatt en sånn en, men jeg tror ikke mine foreldre hadde likt å sitte i den...hehe....eller andre besøkende tror jeg.
Full house Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 IKKE kjøp den! Du kommer til å angre som bare fyyy! jeg har den, og hater hele dritten, har reklamert nå, og håper det går min vei!! Den nupper, det er løst fyll i både sete og resten av putene, så vi må gå å fluffe den opp 100 ganger om dagen. I tillegg kan man rett og slett ikke bruke dongeri i den. Da blir det grå felter i setet. HAAAAT!
saratussen Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2010 skal ha et annet stoff vi da:) Sånn er det med alt man kjøper, så hører men alltid om noen som klager,har et vennepar som elsker den!
Full house Skrevet 26. oktober 2010 #13 Skrevet 26. oktober 2010 Den kommer ikke i et annet stoff, så det finner jeg merkelig. Jeg spurte nemlig butikken. Og alltid noen som klager? Selvfølgelig, om ikke den holder mål! Dette er ikke en hardbrukssofa, men mer en sofa til hytten eller noe, den bør iallefall ikke utsettes for daglig bruk! (Noe jeg fant ut i etterpå-klokskapen) Og når du spør om meninger, skulle jeg ikke svare? Du ville bare høre at andre synes den er fin, liksom? -Det hjelper jo lite, når kvaliteten er møkk.
saratussen Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2010 får det du betaler for jenta mi.. får jo kjøpt på den annet stoff står på nettsiden oxo
May-juli07+mai09 Skrevet 26. oktober 2010 #15 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har oxo bestilt den. De på bohus sa at man må ikke ha ulltepper osv i sofaen, bare fleecetepper!! Hvilken type skal du kjøpe? Jeg har bestilt den i mørkebrun og semska skinn under!!!
~**nuttis**~ Skrevet 26. oktober 2010 #17 Skrevet 26. oktober 2010 Den kommer i flere farger ja. Jeg bestillte to ekstra puter også jeg...til siden der det ikke er rygg på enden.
Full house Skrevet 26. oktober 2010 #19 Skrevet 26. oktober 2010 I flere farger ja, men ikke annet stoff, som du skrev. Jeg har nå advart deg nå da :-) Hadde jeg vært deg, hadde jeg virkelig ombestemt meg. Ikke moro å kjøpe en sofa som ser slitt ut etter bare noen ukers bruk.
Lemonia Skrevet 26. oktober 2010 #20 Skrevet 26. oktober 2010 Synes også det blir litt pussig å spørre etter tilbakemeldinger, men totalt avfeie alt som er negativt. Da har du åpenbart bestemt deg på forhånd og var ikke ute etter reelle råd, men etter bekreftelse.
~sjiraff~ Skrevet 26. oktober 2010 #21 Skrevet 26. oktober 2010 Liker du den stilen og har stor nok plass burde du sjekke rocka.no Sofaen var fin, men det er ikke så veldig stor plass mellom sjeselongene der, så det blir kun plass til et minibord.
Vilja<3 Skrevet 26. oktober 2010 #22 Skrevet 26. oktober 2010 Sofaen var veldig fin å se på og kanskje å sitte i også, så deilig ut. Men jeg ville ikke valgt en sofa med så mange løse puter, ser for meg styret som hun over her nevner med å puffe opp putene non stop! Jeg får spasmer bare av de få pynteputene jeg har i sofaen vår som blir flattrykte osv.
Full house Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Det var altså ikke for å være ufin at jeg skrev dette lengre opp, men for at jeg vil advare andre å gå i den fella som jeg gjorde. Denne sofaen var et lite gjennomtenkt kjøp fra min side, jeg tenkte ikke på dette med puter med løst fyll, at stoffet ikke var "hard bruk" og i det hele tatt.. Stuen vår er 65 kvm, alikevel dominerer den veldig. Og det er ikke særlig pent nå, når den allerede etter få måneder har fått gråskjær i setet slik at man ser hvor folk har sittet mest. Jeg har klaget, og håper jeg får hevet kjøpet.
Full house Skrevet 27. oktober 2010 #24 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg svarer selv om du ikke liker det jeg. Det er en elendig sofa. Ser stilig ut, men det er alt, også. Kan skrive under på det med puter som siger, og flekker etter klær. Spor, på en måte. Jeg har den ikke selv, men søsteren min har den, og hun er ikke så veldig fornøyd, kan man si.
Dane Skrevet 27. oktober 2010 #25 Skrevet 27. oktober 2010 Denne sofaen har jeg selv sett på og vurdert sterkt. Har prøvesittet i den og syns det var utrolig komfortabelt med de småputene som kunne legges etter mine ønsker. Har målt opp stua dit vi skal flytte og ser at det faktisk er plass. Det er en enorm sofa.... Men etter de negative tilbakemeldingene fra de som faktisk har den - revurderer jeg hele dritten, tror jeg... Så takk for den negative tilbakemeldingene fra dere... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå