Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er det noen som har gode tips til nettsider med fine forlovelses- og/eller gifteringer? Vi vil ha hvitt gull og diamanter, og vil ha det tidløst (skal jo ha dem noen år) og elegant. Hvordan har dere for øvrig gjort dette med forlovelses kontra gifteringer? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 søk på lykkeringene,,der kan du designe din egen ring:-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Ble forlovet og godt gift med samme ring. Og har en helt enkel gullring. Synes faktisk at en enkel, forholdsvis smal gullring er minst like stilig som alle disse stæsja ringene.
FruV Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Vi har kjøpt helt enkle gull ringer.Rett før bryllupet skal vi sette inn diamant i min ring.
Sølvdugg Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Vi kjøpte våre på forlovelsesringer.no. Det var kjempe god service, nydelige ringer, rask levering og bra pris! Dessuten hadde de mange fantastiske ringer som vi ikke fant i butikker. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Vi forlova oss med helt enkle gullringer. Jeg tenkte at jeg ville ha nye når vi gifta oss, men fant ut at jeg likte den så godt:) Så vi pusset de, graverte inn den nye datoen i tillegg, og jeg satte i en diamant:) Mange har ringer nå som en faktisk ikke kan se er gifte-ringer. Det ser ut som helt vanlige ringer... Og jeg syns det er kjekt å ha en ring som det ikke er tvil om hva den symboliserer:)
min<3 Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Tesori.no Kjempe mange fine ringer. Vi har kjøpt våres der,i hvitt gull,7mm brede,diamanter på min ring. Kjempe fornøyd. Kommer til å ha den ringen hele tiden. de har også kontorer i oslo,så man kan komme og prøve ringene.
monca*84*j12 Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 www.gifteringen.no Ligger i Nittedal, 30min utenfor Oslo.. Han er ekspert på gifteringer.. Absolutt verdt en titt på siden hans!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Tusen takk alle sammen! Fremdeles usikker på hvordan vi gjør det, men vi har nok litt tid på oss, så ingen fare foreløpig. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 www.rongevaer.no har fine ringer. Vi brukte forlovelsesringene, tok de bare av dagen før bryllupet og ga de til forloveren. Og fikk de på igjen under vielsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå