Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 hvorfor i alle dager setter vi barn til verden da??
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, tror det skjer en dag, men ikke i vår tid.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, men jeg tror ikke noen kan spå når det skjer. Jeg velger å leve livet i mellom tiden. Kanskje skjer det i morgen, kanskje om hundre år? Det er ikke farlig at mine barn får oppleve det. Dør man så dør man.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Uff, synes det er ekkelt å tenke på Men interessant spørsmål... Lurer på om noen har bestemt seg ved å ikke få barn fordi de ikke vil føde barn inn i elendighet. Jorda skal like vel gå under...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Jorden kommer ikke til å vare evig. Men hvor lenge til verdens undergang... Ikke godt å vite. Alt kan skje. Noe som iallefall er sikkert er at solen ved sin slutt vil vokse og svelge jorden. Vår galakse vil en gang krasje med en annen galakse, og det er langt ifra sikkert livet som vi kjenner det vil overleve det (om ikke solen har svelgt oss allerede). Klart.. Vi som lever idag vil jo aldri oppleve dette. Føde barn inn i elendighet gjør vi uansett, men nå ser kanskje ikke jeg verden gjennom rosenrøde briller selv om vi bor i Norge.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror verden skal gå under hver gang jeg er fyllesjuk...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Festlig...Har lest "Vulospå" i dag og filosofert litt over Ragnarokk. I Voluspå spår volven at jorda skal synke ned i havet også gjenoppstå som et bedre sted å bo. Før den synker skal det skje en plyndring hvor alle dreper hverandre. Utfra dette diktet kan man jo spørre seg om dommedag/ragnarokk allerede har funnet sted ;-)
Sweet Amber Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Ingenting varer evig, men jeg skal da jammenmeg leve mens jeg gjør det!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Synes nå ikke dette stedet virker så idyllisk heller jeg da. Den nye verdenen skulle jo være bedre enn den gamle... (nei, jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag men hvis DETTE er det føler jeg meg lurt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå