Gå til innhold

Magemuskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnupp er 10 uker nå, og jeg har kommet igang med helsestudiotrening igjen. Men de rette magemusklene mine har enda ikke gått seg sammen, det er en ganske god glippe imellom dem enda. Derfor må jeg jo fortsatt være litt forsiktig med å trene dem. Kan jo trene de skrå musklene, men håper på å snart kunne gjøre alle øvelser. Andre som har litt "trege" magemuskler? Når vokste dine seg sammen?

Vil så gjerne få strammet de litt opp snart, og etter de to første graviditetene mine, kunne jeg starte treningen mye tidligere. Litt utålmodig nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil den ikke gå lettere sammen om du gjør masse skrå øvelser? Og statiske ting som planken går jo greit?

Hvor stor er glippen?

Skrevet

Jo, har fått tips fra ei som jobber som personlig trener om å fokusere på bl.a. planken og diverse skrå øvelser. Glippen er vel 2-3 fingerbredder. Forhåpentligvis går de sammen etter hvert, men man hører jo om de som opplever at de ikke trekker seg sammen etter at man har vært gjennom flere graviditeter. Er vel helst bare litt utålmodig... :o)

Skrevet

:) Da dår du bare stå på!

Jeg har bare fått to barn, men det tok lenger tid etter andremann enn etter første. Og jeg gjør mange og varierte mageøvelser tre ganger i uka.

Skrevet

Minstejenta mi er 20 mnd og mine har ikke gått sammen enda...

Jeg tar skrå situps og planken i tillegg til å bruke rokkering, men jeg får fremdeles nesten to fingre mellom. Vet ikke om de noengang kommer til å gå sammen da? Jeg må kanskje belage meg på litt bollemage resten av livet.. Har fire barn forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...