Gå til innhold

Dock boots....igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter dock boots - etter anbefalinger her inne på siden - til min sønn som har bred fot og høy vrist. Men hvor får jeg kjøpt disse støvlene i Lillestrøm-området? Har sjekket på obs! - andre steder de selger slike???

Er veldig takknemlig for gode tips om butikker eller eventuelt andre cherrox-lignende støvler som kan passe min sønns føtter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en ringerunde i går.

Obs, Lillestrøm visste ikke om de skulle ta inn flere av de fordi (hør på dette): Det er tross alt kaldt ute, og de egner seg ikke i kulda. Dette er gummistøvler så vi vurdere å ikke ta inn flere (herregud, han var opplyst).

Obs Løren (Oslo) skulla ha de inn i uke 43/44, men det har blitt utsatt til uke 48. De hadde bestilt masse.

Obs Vinterbro får ikke inn før i uke 50, men da kun ca. 30 par.

Bestilte heller vinter-gummistøvler fra Reima til 249 kr. Vil ikke at mine barn skal gå med cherrox.

Skrevet

Ok, takk for svar - da kan jeg vel avslutte jakten etter dock boots her i området og prøve å finne noe annet han kan ha på seg i småkjølig regnvær. Har prøvd mange varianter, men finner ikke noen som han kan bruke.

Skrevet

Hvor bestilte du de støvlene, Simply?

Skrevet

de har jo dock boots på andre foretninger enn obs. vet ikke hvilken foretninger som er i lillestrøm men her er noen av de som hvertfall har i bergen: Barnas hus, euro sko, haaland sko. kansje en av de finnes i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...