lykke74 med 3 små Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er på leting etter dock boots - etter anbefalinger her inne på siden - til min sønn som har bred fot og høy vrist. Men hvor får jeg kjøpt disse støvlene i Lillestrøm-området? Har sjekket på obs! - andre steder de selger slike??? Er veldig takknemlig for gode tips om butikker eller eventuelt andre cherrox-lignende støvler som kan passe min sønns føtter.
Simply Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Tok en ringerunde i går. Obs, Lillestrøm visste ikke om de skulle ta inn flere av de fordi (hør på dette): Det er tross alt kaldt ute, og de egner seg ikke i kulda. Dette er gummistøvler så vi vurdere å ikke ta inn flere (herregud, han var opplyst). Obs Løren (Oslo) skulla ha de inn i uke 43/44, men det har blitt utsatt til uke 48. De hadde bestilt masse. Obs Vinterbro får ikke inn før i uke 50, men da kun ca. 30 par. Bestilte heller vinter-gummistøvler fra Reima til 249 kr. Vil ikke at mine barn skal gå med cherrox.
lykke74 med 3 små Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Ok, takk for svar - da kan jeg vel avslutte jakten etter dock boots her i området og prøve å finne noe annet han kan ha på seg i småkjølig regnvær. Har prøvd mange varianter, men finner ikke noen som han kan bruke.
Simply Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/productdet.asp?gid=11&subgid=&wwwroot=barnihagen2&listgroup=11&addproduct=1656&pid=1656&count=1 Her er de : )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 de har jo dock boots på andre foretninger enn obs. vet ikke hvilken foretninger som er i lillestrøm men her er noen av de som hvertfall har i bergen: Barnas hus, euro sko, haaland sko. kansje en av de finnes i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå