En til! Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Fullammer, men klarer ikke å pumpe ut så mye melk at jeg kan bygge opp en reserve, og har et par ærend og avtaler de neste ukene... Så pappaen må nok spe på med MME når jeg er borte. Har noen erfaring med ferdigblandet NAN?
lykke74 med 3 små Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Fungerer supert! Varmes enkelt i vannbad. Åpnet kartong kan stå i kjøleskapet et døgn.
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, gutten min ble veeeeldig hard i magen av det. Jeg ammet han også, men han var bare 2 mnd da han måtte få erstatning for første gang. Etterhvert ble det mye bedre Nå så reagerer han ikke på det i det hele tatt! HIPP sin sprutgulpa han opp alt 2 min etter at han var ferdig. Det lukta regelrett spy. Så den holder vi oss unna.
Sweet Amber Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Vi bruker det hver gang vi er ute (og pulver hjemme - billigere det:)) Enkelt og greit. Brukte småfolk en stund også. Merket absolutt ingen forskjell, hun spiste uten å krangle og fikk ingen problemer med magen, men Nan er det eneste merket du finner i alle dagligvarebutikker. Alle andre merker hender det en må fly rundt og leite etter. Enkest med Nan da, mener jeg.
En til! Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for svar! ) Da prøver vi. Har prøvd HIPP-pulver tidligere, det går sånn tålelig bra. Magen "stoppet opp en dag", men han virket ikke så veldig utilpass. Blandet ut med den MM jeg klarte å pumpe. Ferdigblandet NAN blir mye billigere når vi bare skal bruke innimellom, for pulverboksene er jo bare holdbar en måned når de er åpnet... :-/
Arb.ledig husmor Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Bor du nær svenskegrensa, så er NAN ferdigblandet MYE billigere der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå