Gå til innhold

oj,oj spennanes ;)


lillespire2011

Anbefalte innlegg

Var i dag hos jordmor for første gang, er 16+5... Alt bra og vi fikk høre hjerteslagan:) Men i følge jordmor er jeg enten lengere på vei enn 16+5 eller så er d fler enn 1 i magen, pga at mage/livmor er større enn "normalt" etter hvor langt på vei jeg er... dette får vi vite i november da vi har time til UL for første gang... så nu får vi bare vente og glede oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Så spennende da,du har virkelig noe å se frem til ja. Skal til ultralyd om 3 uka æ og,men magen min uteblir. Rart....men men,den kommer vel etterhvert. Kos dæ masse videre,og hold oss oppdatert da. Ps fikk du vite av jordmor kor langt på vei du var??

 

Klemz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Har ultralyd om ca 3 uke, så dette e jo råspennanes.. e jo første åsså;)

Ut ifra sist mensen fikk eg først termin 10 april fra legen, jordmora forandra den t 9 april men som ho sa at UL e mer nøyaktig.

Begynte å kjenne bevegelser allrede 13+5, og det syns jordmora va litt tilig. så enten e eg lengere på vei eller så e d flere i magen... får bare smøre oss m tålmodighet og vente :)

ska holde dere oppdatert...

Mamma sa allerede etter eg va 1 mnd på vei at ho trudde d va flere i magen.. så kem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...