Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror samboeren min er deprimert. Og jeg er så lei meg. Han sover hele tiden. Får aldri nok søvn. Blir sint for den minste ting Er sint på meg fordi jeg tok søvnen fra han da jeg valgte å få barnet vårt. (Vet, det høres helt sjukt ut) Kan ikke hente barnet i barnehagen fordi det er stress for han. (Han jobber ikke, og går hjemme hele dagen) Han er ofte lei seg, og lar det gå utover meg og barnet vårt Det er bare tippen av isfjellet, og det er så mye mer, som jeg ikke orker å ramse opp her, men jeg er så sliten nå. Han er ikke seg selv lenger, og har på en måte gått inn i seg selv. Uansett hva jeg gjør er han like miserabel og lei seg. Skulle så ønske det var noe jeg kunne gjøre... Er det noen som har vært her hvor jeg er nå? Er det noen som har kommet seg ut av dette? Jeg vil ikke miste han, men sånn som det er nå kan vi ikke bo sammen. Det er bare krangling og et sant helvete hele tiden. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Høres ut som meg for noen uker siden. Bortsett fra at jeg jobber og jobber og jobber. Jeg fikk antidepressiva og det har super effekt. Be mannen din oppsøke fastlegen og be om hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå