Gå til innhold

Dere på 160cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye veier dere, og hvilke størrelser bruker dere i klær? Hva ville dere veid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg veier nå, men tre dager etter fødselen for noen mnd siden veide jeg 68 kg. Nå bruker jeg small eller 36/38 i klær. Jeg blir så opphengt i dette med vekt at jeg bevisst ikke har vekt hjemme.

Skrevet

Jeg veier 76kg. Bruker størrelse 38/40 i bukser og M i topper. Skal ta av 15kg er målet...

Skrevet

161 høy og 68 kg.. Er ca 6 kg for mye, så satser på at jeg klarer og trimme det bort før jul.. :) Bruker M i topper og 28/32 i bukser. Og 70 F i Bh :(

Skrevet

Jeg er 164cm og veier 66-67 kg. Er super fornøyd med det egentlig, da jeg veide 75 kg før jeg ble gravid.

Str på klær varierer litt etter hvilket merke, men stort sett går det i M på topper og M til L i bukser.

Skrevet

Er 162 og veier 54kg. Bruker small eller medium (kommer litt an på hvor jeg handler)

Skrevet

Er 1.60 høy og veier 50 kg. Det er så mange forskjellige str,men bruker stort sett det minste. Nå er jeg gravid, så har måttet lagt fra meg dongribuksene mine, da jeg ikke får igjen knappen ;)

Er fornøyd med vekten min :)

Skrevet

Veier til vanlig 45 kg, bruker str XXS eller 30-32, 35 i sko, 70 E i BH.

Skrevet

jeg er litt over 160, kanskje 163-164.. Veier 47-48-49 kg. Er forsåvidt fornøyd med det - men ville gjerne hatt litt mer fett på puppene ;) Så er jeg til tider veldig frossen! Og det er jo ikke så kjekkt. Men jeg har lår og rumpe osv. så jeg ser ikke undervektig ut, selv om jeg er det i følge bmi-målene. (BMI på 17 tror jeg)

Skrevet

1331 her igjen. Bruker str. xs, s og 32.

Skrevet

Veier 65 kg, fødte for 8 uker siden. Vil egentlig veie 55 kg, men sier meg fornøyd med 60, så lenge jeg er stram og fast i fisken.

Bruker M i klær, merker det er litt trangt... men skal nedover så jeg nekter plent å kjøpe noe i L!!!!

Skrevet

Jeg bruker S eller M alt etter om det er stor eller liten størrelse.

I bukser bruker jeg 28 eller 29

Jeg er 60 kg og 159,5 høy. (ble aldri 160 he he).

Føler meg litt plums, så hodet mitt sin trivselsvekt er på 55/56kg mens kroppen min ser ut til å trives best på 59/60kg for den havner der uansett. Men planen er nå ned på under 57 igjen før jul.

Skrevet

Jeg er akkurat 1.60 og veier 52 kilo. Jeg trives best på rundt 50 kilo, jeg har både rumpe og pupper, og er stort sett fornøyd med kroppen min. Jeg har litt for stor mage (synes jeg selv) men når jeg har "slanket meg" og havnet under 50 kilo så ser jeg ikke så bra ut, blir veldig tynn i ansiktet og særlig armene ser for magre ut.

Derfor satser jeg på å holde vekta på litt over 50 kilo, og heller bli flinkere til å trene.

Jeg bruker st. 34-36 i klær, og 26-27 i buksestørrelse.

Skrevet

Er 162 og veier 51 kg

Er forsåvidt fornøyd med vekta, men skulle jo ha strammet opp litt etter 3 barn;)

Bruker 32/34 som oftest 26-27 i buksestr.

Skrevet

uff og huff.. skjønner jeg IKKE skal være fornøyd. Har av alle ting greid å veie 90 kg (men var faktisk 98 sist vinter!!!!), og ser jo selv at det er ALT FOR MYE! Har alt for store pupper som jeg HATER å jogge/trene med, og håper å få de bort (VELDIG redusert) etter sistemann kommer ut, og jeg ikke trenger de til amming lenger..

Skrevet

Er vel rundt 163-164 og veier akkurat nå med 5 uker til termin ca 95 kg. Har veid det samme for litt over ett år siden, men så gikk jeg ned ca 18 kg. Satser på å være tilbake der på 76 kg etter at graviditetsvekta er borte, så kan jeg fortsette å gå ned mer. Jeg er veldig fornøyd med å ha gått ned såpass mye, men er ikke helt i mål enda, før jeg når trivselsvekta på ca 60 kg.

Er ikke så himla opptatt av å se rette tallene på vekta, jeg vil heller ha en muskuløs kropp, som vil veie mer, enn å være tynn. Det synes jeg ser fælt ut. Heller sunn og slank enn tynn.

Skrevet

Jeg er 160. Nå veier jeg rundt 70 kg men veier rundt 60 til vanlig.

Bruker vel ca M i klær. Hater trange klær da :)

Skrevet

Veier ca 65-66 kg og er gravid i 4 måned. Til vanlig veier jeg mellom 56-60 kg og satser på å komme meg dit etter fødsel. Bruker forøvrig 75 D/- E i bh, 36-38 i topper (eller M om du vil) og M eller str 38 i bukser.

Skrevet

Veier 68 kg, bruker M-L i klær.

Idealvekta er 58 kg. Da er jeg slank, men har likevel former. Veier jeg mindre begynner bein å stikke ut så jeg kler ikke å være tynnere enn det.

Skrevet

Jeg er 159 (1/2!!) ;-) og veier 58 kg. Skulle gjerne gått ned 3 kg til 55, men er forsåvidt fornøyd der jeg er nå også. Er relativt kraftig bygget, bh str 75d, bukser stort sett i str 28 ellers er det S eller M i andre klær, avhengig av merke. Hatet å være så lav når jeg var yngre, men nå syns jeg det er helt greit å være liten og søt :-)

Skrevet

Jeg er 160 cm, veier 47 kg og er fornøyd med det. Har både pupper, lår og rumpe, men jeg kunne nok strammet opp litt her og der. Bruker xs, s og 34 - 36. 36 i sko.

Skrevet

Jeg veier 67, men her er det 7,7 kilo igjen siden svangerskap.. Driver å slanker meg nå, min idealvekt er 60

Skrevet

Hehe, ser for meg at du fyller ut en M og 38/40 i overkant mye...

Skrevet

163 og veier 62 kilo. Bruker str s/m 36/38 og 75c. 27-28 i bukse kanskje?

Skulle veeeldig gjerne veid 57, eller tilogmed 55, da hadde jeg vært super fornøyd. Føler meg smålubben og slaskete nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...