Gå til innhold

Dere på 170-175 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva veier dere, hvilken type figur har dere, og hvilken klesstørrelse bruker dere?

Håper mange vil svare, da jeg lurer litt på sammenheng mellom type figur, vekt og størrelse på klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 174 cm høy og veier 79 kilo.

Anser meg selv som ca 15 kilo overvektig.

Har en typisk eplefasong, små pupper, liten rompe og stor mage. Bruker str 42.

Skrevet

Jeg er 173 høy, veier 57 kg. Har lange ben, andre ville kalt med slank, men jeg har mye slapp hud på magen. Bøyer jeg meg ned, henger magen i folder, men når jeg står rett, er magen flat (to barn- to ks).

Jeg bruker 27-34 i bukse, eller S. I overkroppen bruker jeg str 36 eller S, i kjoler må jeg ofte ned i 34 siden jeg er ganske smal rundt livet. Bh str 70 C.

Skrevet

177 høy, nesten 90 kilo, str 44. BH 80DD. Fy

Skrevet

Hei. Jeg er 171. Jeg veier 54 kg til vanlig.

Jeg har 70d i cup.

Bruker i gensere singleter osv fra hm og slike butikker xs. I Jeans bruker jeg vel 26-27.. lengde 34. Jeg har lange ben, så bukser kan være litt vanskelig for meg å få tak i.

Jeg har vel det man kaller en slank kropp, litt modell kropp pga lange ben.

Skrevet

Eg er e 170, så idag at vekta står på 79,5, så nå skal det slankes! vekte akkurat 79,5 2 dager før eg fødte gutten min, å slik vil eg ikke ha det;)

Har pære fasong, bruker str 40 + - .. Føler meg ikke tykk, men ser veldig godt at eg har lakt på meg

Skrevet

Og du vil ikke kalle dette slank?? Er vel litt under gjennomsnittet, så du er slank!

Skrevet

170 cm og 75 kilo. Bruker str 40. Kraftig beinbygning med brede skuldre. Rett fasong. Ser noenlunde slank ut, men ville gjerne tatt av 5 kilo slik jeg var før jeg fikk barn.

Skrevet

Før svangerskapet da?

173 cm, 65 kg. Slank sier de fleste, men er bredest over rumpa. Str 38 eller M. (Eller på H&M sikkert 42, måtte bare da dette irriterer meg)

Skrevet

Jeg er 172,5 cm og veide i dag 66,8 kg (wo-ho, bare 1,8 kg fra målet mitt! Gått ned nesten 13 kg siden juli :-)). Har vel det som kalles timeglassfigur. Har nå på en bukse i str 38 og en topp i str s/38, 75 E (DD) i BH.

Skrevet

174 cm, rundt 60 kilo (har ikke vekt, veier meg ikke om jeg må).

Er langlemmet med store pupper, siste bh var str 70G. Fettet mitt lagres mest på overkroppen, derfor de store puppene hehe.

Skrevet

Er 177cm, 73kg (gravid nå), vanligvis 67kg. Bh 80E, str.38/M. Timeglassfigur med stor magekul:)) Ser ikke bak at jeg er gravid (ennå....).

Skrevet

Jeg er 172cm og 70 kg.. Er vel ca 5 kg overvektig, og bruker str 38 i klær. Vet ikke hva jeg skal kalle fasongen min, er tynn i beina, men har masse løshud på mage, og rompa er litt større enn gjnnomsnittet, men fast :)

Skrevet

178 cm høy. 68 kg. Føler meg sånn passe slank, men har litt slarkete mage etter to fødsler, siste for 6 mnd siden. Bruker str. 38, av og til 40 -har ofte problemer med å finne jakker og bukser som er lange nok i armer/ben.

Skrevet

Kopierer 12.47

Hei. Jeg er 171. Men jeg veier ca.60 kg til vanlig.

Jeg har 70b i cup.

I Jeans bruker jeg vel 26-27.. lengde 34. Jeg har også lange ben, så bukser kan være litt vanskelig for meg å få tak i.

Jeg har vel det man kaller en slank kropp, litt modell kropp pga lange ben.

Tror du ser godt ut, til tross for kimmentaren under deg, slank er ett vidt begrep, avhengig av kroppsbygning og hvor vekta er fordelt...

Noen er bare misunnelige, selv om "vi" er slanke i utgangspunktet er det ikke dermed sagt vi ikke skulle likt å veie 5/10kg mer ;)

Skrevet

170cm... ca 65kg.. 70D (men må kanskje opp enda en str om disse rare puppa mine fortsetter å være sære =P )

Bruker str M/38 stortsett kan egentlig bruke S, men disse puppa tar sånn plass. 30-34 i bukser. Har vel timeglassfigur... eller egentlig litt linjal med to klumper på toppen kanskje.

Er litt slappere i fisken nå enn normalt fordi at jeg er arbeidsledig og bruker MYE tid foran dataen med søknadsskriving og annen skriving. Så er ikke i like mye aktivitet som jeg bruker å være i. Men det går seg vel til iløpet av vinteren!

Skrevet

Er 175 høy. Bruker som regel 38 i klær, eller 29/34 i bukser.

Har timeglassfigur. Passe store pupper (80C), relativt smalt liv og litt rumpe.

Skrevet

Jeg er 174 høy og veier ca 65 kg når jeg ikke er gravid.. Har timeglassfigur? 80C oventil, ingen mage, men litt rompe og lår. Bruker gjerne M eller 38 oventil og 38-40 i bukser.

Skrevet

Jeg er 171 høy, veier 65 og bruker 70C i bh.

Jeg synes selv min idealvekt er 60kg så 5kg fra målet!!

Skrevet

175 høg og veier 65-67

Bruker 75 d/e i bh, ellers str. 38. Stort sett fornøyd med kroppen min, fint å bli voksen hehe:D

Skrevet

1.72 høy og veier 77. Er på vei ned...trene-trene...Har flat mage, 75E bryst og stor rompe. Mannen min mener jeg er en skap afrikaner...hehe...veide 68 før jeg ble gravid

Skrevet

1.73 høy

Veier 65 kg

BH 75 E

I jeans str. 28/29 - 34 eller S

Overdeler stort sett S og innimellom M.

Vet ikke hva jeg skal kalle figurtypen min...

Skrevet

Mange som har 75 E her...jeg som trodde det var drit sjeldent, siden jeg aldri finner bh som passer?

Skrevet

15.48 her.

Jeg kjøper bh på Change. Dyre, men god kvalitet:)

Skrevet

1.75cm,78 kilo,kvinnelige former,80D,veldig fornøyd med kroppen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...