Gå til innhold

Kristine Mossing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope

Skrevet

nej, fordi hun har den værste klesstilen jeg har sett på lenge.. Grelt!

Skrevet

Skulle vi det, mener du?

Skrevet

Nei. Jeg har generelt problemer med blogger konstruert av selvopptatte mennesker uten dybde og substans.

Skrevet

nei, men om jorden blir til paradis og vi får evig liv så skal jeg vurderer det etter å ha levd i 3000 år. men om jorden er paradis, så fins sikkert ikke sånne blogger

Gjest amandine
Skrevet

Ha ha lammekjøttmannen! Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke engang etter 3000 år tror jeg hadde giddet;)

Skrevet

Jeg kikket på den for første gang nå, og ser ikke helt hva det er jeg skal lese der?

Skrevet

Jeg foretrekker blogger med litt mer innhold og der det ikke er bilde av innehaver for hver gang man scroller ned.

Skrevet

Niks, har generelt svært liten interesse av blogger av den typen.....uten å utdype det videre ;-)

Skrevet

Jøye meg... jeg finner ikke ord. Leser DU den bloggen? Dersom ja, vil jeg gjerne vite hvorfor. Nå er jeg faktisk oppriktig nysgjerrig, så håper du svarer.

Skrevet

Nope... Kombinasjonen helt jævlig klesstil/alt for mange "dagens outfit"-innlegg er nok til at jeg holder meg unna. Og når du legger til at jenta ikke kan skrive norsk, og at det hun skriver stort sett bare er bullshit, da sier det seg selv at jeg ikke leser...

Det er mulig at jeg ikke følger med på motene lenger, men er det seriøst moderne å kle seg som ei hore til *alle* anledninger? På nattklubb kanskje, men ikke på butikken, ved henting i barnehagen osv...

Skrevet

Leser ikke blogger generelt, og strengt talt, denne var det jo ikke noe å lese i?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sånn rent etisk sett, hvorfor henger vi ut en person slik?

Skrevet

Jeg kikker innimellom. Det er litt fasinerende med folk som er så opptatt av klær og ikke noe særlig annet ....

Skrevet

Nei. Ttalt uinteressert i slike blogger, men hun er vakker og datteren hennes er jo helt nydelig :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg leser faktisk bloggen. Føler meg så bra etterpå.

Skrevet

Er vel ikke så mye å lese innpå der? Mest bilder å se på, og de var ikke så interessante de heller..

Skrevet

Jeg gidder ikke engang trøkke på linken.

Jeg har snublet over bloggen hennes et par ganger ja. Helt ærlig har hun så mye skrivefeil at det er direkte uinteressant å lese bloggen hennes.

Men datteren er nydelig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...