Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har to vikarjobber, jeg jobber litt til og fra på begge da jeg ikke har fått fast jobb etter utdannelsen. Vi har prøvd i flere år å få nr 2, og nå har vi endelig klart det, selv om det passer dårlig med jobb. Det jeg lurer på, får jeg gjennomsnitt av de siste 6 mnd lønn? Kommer til å oppfylle kravene med å ha jobbet i 6 av de siste 10 mnd, men jobber ikke fast på noen av jobbene. På den ene er det behov bare innimellom, og får lønn kanskje annenhver mnd. Spiller det noen rolle?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Så lenge du jobber (har jobbet) min.50% så rekker det
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 50% totalt eller 50% på den jobben jeg får foreldrepenger fra? Jobber ca 70% men på to jobber?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Du skal gå ut i fra den samlede lønnen din. For deg kan det kanskje være lurt å legge ved kopier av lønnsslippene dine.. Du skal ikke "tape" på å gå i permisjon
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Du får gjennomsnittet av de siste inntil 10 måneders inntekt dersom du har tjent over 1/2 G, som du selvfølgelig har, og har jobbet i minst 6 av de 10 siste måneder.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Takk for svar dere:) Jeg kommer bare til å ha jobbet i 6 mnd, før jeg går ut i permisjon. Kanskje 7. Tar de da gjennomsnitt av de siste ti mnd? Da vil det være tre mnd hvor jeg har 0,- i inntekt? Innviklet det her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå