Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Vi bor i en rekke av rekkehus. Den ene familien er en skikkelig søt familie alltid hyggelige og alltid koslig å møte. For noen uker siden tok mammaen i familien kontakt med meg og de andre naboene hun var så bekymret for en enslig mann i 50årene som bor i andre enden av rekka. Hun hadde lagt merke til at han ikke hadde hentet posten eller sett han på en stund. Hun spurte om noen andre hadde sett han og ingen hadde det. Deretter fikk hun tak i nummeret hans og ringte. Det viste seg at han hadde vært innlagt på sykehus og gått igjennom en operasjon. Han ble vist kjempe rørt over at noen hadde lagt merke til at han var borte og ble kjempe rørt. Endte opp med å kjøpe den blomsterbukketten til hun som ringte Jeg ser også at han virker mye gladere nå og stopper opp og tar en prat med flere av naboene. Tenk at det kunne bety så mye for han Synes det er så koslig med slik kjærlighet og effekten av å bry seg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Så flott!!! Ble nesten litt rørt, hehe. Det er ikke mye som skal til!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Å, så bra å vite at det fortsatt fins mennesker som er sånn =)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Så flott! Der jeg bodde før var det ei dame som lå død i leiligheten sin i naboblokka i flere uker. Naboene bare skrittet over bunken med aviser som lå på dørmatta hennes. trist å tenke på hvor ensom man er når slikt kan skje uten at noen bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå