Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Lurte på om det er noen her som jobber som assistent på barneskole evt.i barnehage. Har vurdert å kontakte et par skoler her, da jeg vet de er i beita for assistenter. Jeg har ingen erfaring fra slik type jobb. Har høgskoleutdanning og mange års jobberfaring, men ikke innen dette feltet. Er det noen som vet hva lønna ligger på?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg jobber som assistent på en barneskole. Her jeg jobber får man regnet ansiniteten ut fra alt man har jobbet før, uansett om det ikke har noe med det jeg driver med på skolen. Nå har jeg 10 års ansinitet, da er lønnen på 100% stilling ca 311 000 i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå