Mia2011 Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er det noen gravide som HAR tatt årets vaksine? Hvor langt på vei er/var du? Kjent noen bivirkninger? evnt. hvorfor valgte du å ta den? Egentlig ikke intr. i tilbakemeldinger fra "synsere" på denne tråden, dere kan fortsette på den som allerede er godt i gang
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, jeg tok den ca 31 uker på vei. Har ikke merket noen bivirkninger. Tok den fordi jeg selv ikke er ekspert og velger å stole på de offisielle helsemyndighetene som er det. Tror egentlig risikoen for at det skal gå alvorlig galt er veldig liten uansett om man tar vaksinen eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er glad jeg er såpass oppegående at jeg klarer å tenke sjæl.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Dette var slike innlegg jeg IKKE ba om! pell deg vekk
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 det samme gjelde deg... husj, vekk ... plag noen andre! Noen her inne er ute etter seriøse svar vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå