Gå til innhold

Hjelp - strengen på penis revnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen ble litt utålmodige i sengen, og plutselig var det blod over alt. Han har et lite sår på strengen på undersiden av penishodet, og det svir visst ganske heftig. Det var MYE blod, men nå har det stoppet. Såret er ganske rent, og det ser ikke ut som at noe er "ødelagt".

Er det noen som har opplevd dette før? Må han til lege, eller gror det av seg selv? Hvor lang tid tar det før det er grodd? Ajaj, ganske ekkel opplevelse det der, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... synes det er litt morsomt at folk faktisk skriver et innlegg på dib når sånt skjer, enn å ringe til legevakten....

Skrevet

Det der skjedde meg på en one night stand en gang! Tror muligens jeg ble litt ivrig. Plutselig var det blod overalt!!

Aner ikke hva han gjorde med det dessverre...

Skrevet

RING LEGEN DA!!!!!

Bedre og få et skikkelig svar

Skrevet

Vi ringte ikke til legen fordi han sa "Det går bra, jeg bare lar vær å ha sex på en stund". Han påstår at det ikke gjør vondt lengre, men jeg vet jo ikke!

HI.

Skrevet

Det skjedde kjæresten min en gang, da vi var 16 år og ble litt for ivrige i foreldrenes vannseng. Herregud, så pinlig, det var blod overalt.

Men, jeg tror ikke han gjorde noe med det, så grodde det greit av seg selv.

Tror han syntes det var flauere å fortelle foreldrene om hvorfor overlakenet var til vask :)

Skrevet

Takk for et ordentlig svar :)

Ja, det var ikke noe særlig, det der. Jeg trodde jeg hadde fått mensen, så jeg ble litt overrasket da han sa at blodet kom fra han, hehe.

Skrevet

Skjedde på typen min også, vi hadde ikke sex på to uker ellernoe, så grodde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...