mamma til lillemor Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Noen som har kjøpt vinterdress til barna? Vet ikke hvordan dress jeg skal gå for i år. Det er til en jente, den må tåle kulde, vind og være vannavstøtende. til en grei pris som man overlever enda med
ungmortil3 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har en reima og en friends dress til sønnen min. Er faktisk mer fornøyd med friends dressen enn med reima og friends er mye-mye billigere.
mamma til lillemor Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2010 får man sett evt bestilt den friends dressen på nett ?
ungmortil3 Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Det tror jeg ikke. Jeg kjøpe den på coop obs i sandefjord. Bør finnes i alle obs butikker.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Har selv reima tec+ og den er mere vanntett en regntøy, noe som passer meg bra siden vi bor på vestlandet;) Kjøpte den på salg så prisen var ikke avskrekkende. Ellers så har jeg også hatt friends fra coop obs. Den tålte også mye vann,men syns ellers at dressen var tung og veldi stiv, pustet dårlig gjorde den også. Ellers så har jeg hørt mye bra om name it dressen, refleks og skogstad;) Skogstad dressen har dessuten en ulldress som du kan ta utav til våren. Dermed er den en helårsdress som kan brukes hele året. Den koster rundt 1000 lappen, men det er ikke avskrekkende med tanke på at den kan brukes året rundt;) Lykke til med valget!!
Nr 2 på vei <3 Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Ute dressene på coop obs ble best i test på tv2 hjelper deg i fjord hvertfall, kjøpte en der til 250 kr, veldig fornøyd
gulda Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har Friends. Etter skryt fra mange, bl.a. ei venninne som både jobber i bhg og har barn selv, ville vi prøve. De jeg har pratet med er kjempe fornøyd! Reima har jeg aldri prøvd, men den skal jo være veldig god -men koster virkelig flesk! Har prøvd vinterdressen litt allerede, og den virker myk og behagelig, skal jo tåle masse vann (hører at barn er heeeelt tørre med den, også i vått vær), og virker varm. Friends dressen kostet 599,-. Det er en del penger, men helt akseptabelt for en god dress, synes jeg. Å gå opp 1000,- over det, blir for mye for oss.
tine0810 Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Prøvde Reima og Troll på babyshop, og havnet på Reima til min 2-åring!
mastermind Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg veldig fornøyd med reflex sine. OK pris, vanntett, vindtett og varm. Bra passform. Snuppa har brukt den ett år, null slitasje, og kommer til å bruke den mye av denne sesongen også da den nye dressen jeg kjøpte på salg i fjor var aaaalt for stor.... lita tulle Trodde 98 (skogstad) skulle passe i år jeg siden hun blir 3 i april, men hun drukner i den. Så her blir det reflexdressen i strl 86 litt til
Jippi! Maibaby! Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Vi kjøper alltid reima om våren på salg;) Da betaler vi det samme (eller mindre) som andre betaler for kjipere dresser på høsten.
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 Er 2 stk i barnehagen som jeg jobber i som har kjøpt friendsdressen i år. For en bra dress! Bor i Bergen og her har det vært kald vinn og regn, store søledammer, litt snø osv. Og dressene har holdt vannet og kulden ute til tross for svømming og sitting i søledammene Skal kjøpe denne til datteren min i år
blockarella Skrevet 26. oktober 2010 #12 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har kjøpt Name It dressen og er kjempefornøyde sålangt! Kun 630 kr, nr 2 i Foreldre&barns test, kjempevarm og god, fin passform. Er ikke så lang i ryggen, så vi endte opp med å kjøpe str 98 til vår lange gutt som ble to i september... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå