Gå til innhold

Velkommen til "lille" laban!! :oD


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Ja da var han her endelig etter en uendelighet av venting da :o) Åååå jeg er så letta og fornøyd!! :o)

 

Hadde egentlig time til igangsetting idag (42+4) men på fredag kveld fikk jeg telefon fra jm min i kommunen som hadde vakt på sykehuset. Hun syns at det ble altfor lenge å vente, så hun ordna med time til igangsettelse på lørdag isteden. Snakk om service da!

 

Når vi ankom sykehuset lørdag formiddag, tok de først vannet uten å fremkalle en eneste ri. Så ble jeg satt på drypp og fikk kraftige rier med en gang. Siden jm hadde forberedt meg på at "falske" rier som regel var vondere, men mindre effektive enn naturlige rier, så jeg for meg et laaangt fødehelvete. Men etter 2,5 time var laban ute!!!

 

Vår "vesle" gutt veide 4,6 kg og var 53 cm lang. En skikkelig krabat med andre ord ;o)

 

Idag kom vi hjem fra sykehuset og det var deilig! Lille tryll er lettere forvirra og lurer fælt på hvem dette vesenet som henger i mammas pupp er... Men det går seg sikkert til...

 

Så nå sitter jeg her i soffan med puppene på luft (er sååå sår) og lille laban sovende på brystet og koooser meg gløgg!

 

Takker for all omtanken da dere!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til verden Laban =) Og gratulerer så mye til deg magica.. Godt at allt er vel overstått.. God jordmor som fikk deg sattigang før.. Du må nyte babytiden, den går sååå fort.. Lykketil til storesøster, håper forvirringen går over snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, gratulerer! Tenkte på deg mens jeg slo på maskinen nå og fant ut at NÅ måtte nurket være kommet.

Så morsomt med trylla da. Håper hun snart skjønner hva det er som har skjedd. Regner med hun "peker baby" enda. Helledussan!

Gratulerer så mye til dere alle. Koskoskoskos deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til laban og til dere. Deilig å være ferdig! Hehe lille tryll.

 

Kos deg med babytiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulerer! Så hyggelig at alt gikk bra og at lille laban endelig kom.

Kos dere masse. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en velskapt gutt! Lykke til med ny barseltid samtidig som du har en liten smårolling i tillegg :) det er tøft gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en service da!!! :) Godt å høre at alt gikk greit med dere.. Du får prøve å nyte vakumet som den første mnd er!! Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR LILLE LABAN=)

 

Gratulerer så masse- jeg er ikke blant de som skriver så mye på forumet men jeg er jevnt og trutt innom, og har vært spent på dine vegne. godt å høre at alt er gått bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå, gratulerer så mye med lille nurket:o)

Tenker det er stas for lille tryll.

 

Kos dere masse masse fremover:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...