Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Greier ikke å bestemme meg for hvilket sete jeg skal kjøpe til mini. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Vi har to Britax MultiTech og er superfornøyde. De er romslige, og er vel en av de eneste med faste sidebeskyttelser for hodet (andre har bare løse, skumfylte puter) og den sitter som støpt når den monteres i bilen, du får ikke rikket det ;-) Har vasket trekket på våre flere ganger også og det holder seg like fint! Har også et Graco XTP og det er mye mindre, ikke like stabilt når det er montert og har kun skumputer som ekstra hodebeskyttelse, så det anbefaler jeg ikke.. BeSafe har jeg ikke vært borti..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 BeSafe x3 har og faste sidebeskyttelse for hodet, en av grunnene til at vi har landa på disse to... takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Britax multi tech er lengre i ryggen enn besafe, så hvis du har et langt barn vil det lønne seg å gå for multi tech. Det går dessuten opp til 25 kg, besafe til 18. Jeg hadde besafe x2, den holdt til min var 2,5 år, da var han for lang for setet. Da gikk jeg over til multi-tech, og det har han brukt til han fylte 4 år. Sikkerhetsmessig er de nok likeverdige, så lenge de brukes bakovervendt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 til dere med Britax! Har dette setet en hvilefunksjon? Snuppa mi sitter ganske så rett opp og ned i setet, og det ser ikke så godt ut når hun sovner. Ellers er jeg storfornøyd med setet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå