Monajenten Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Så koselig blogg, jeg vil også være flink å strikke! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Syns det er litt vittig at du legger ut link til bloggen din, men signerer med anonym:)
Monajenten Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Syns det er helt greit, jeg:-) Vi vet jo ikke hvem hun er av de her inne selv om hun viser bloggen, det er jo en million anonyme her;-)
Miztery Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Kjempesøt blogg, du er flink til skrive! Skulle ønsker jeg hadde hatt tålmodighet til å holde igang min blogspot blogg, men har jo inegn lesere der, på VGB har jeg vært i snart 6 år, så der er det mange gamle "kjente", men blogspot virker som et bedre system!?
Bustehue Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for fine tilbakemeldinger Var igrunn ikke meningen å signere anonymt, men da det blei sånn gadd jeg ikke forandre på det ;-) Er veldig fornøyd med blogspot. Har ikke noe å sammenligne med ;-) Er ikke alltid lett å finne motivasjon til å skrive når det ikke er så mange som leser. Håper på at folk vil finne veien til bloggen min med tid og stunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå