Gå til innhold

Jeg har også en blogg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

www.inglisverden.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig blogg, jeg vil også være flink å strikke! :-)

Skrevet

Syns det er litt vittig at du legger ut link til bloggen din, men signerer med anonym:)

Skrevet

Syns det er helt greit, jeg:-) Vi vet jo ikke hvem hun er av de her inne selv om hun viser bloggen, det er jo en million anonyme her;-)

Skrevet

Kjempesøt blogg, du er flink til skrive! Skulle ønsker jeg hadde hatt tålmodighet til å holde igang min blogspot blogg, men har jo inegn lesere der, på VGB har jeg vært i snart 6 år, så der er det mange gamle "kjente", men blogspot virker som et bedre system!? :)

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger :)

 

Var igrunn ikke meningen å signere anonymt, men da det blei sånn gadd jeg ikke forandre på det ;-)

 

Er veldig fornøyd med blogspot. Har ikke noe å sammenligne med ;-)

Er ikke alltid lett å finne motivasjon til å skrive når det ikke er så mange som leser. Håper på at folk vil finne veien til bloggen min med tid og stunder. :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...