Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 er det de som eier annonnsen som lager innlegg om de her inne også? Sånn type oi så stygt dette var - da er det plutselig mange som går inn på annonnsen.... hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 jeg er sånn som legger ut teite annonser som jeg finner fra Finn. Men det er fordi jeg kjeder meg og ser på alt på Finn. Blir fasinert over hvor mye gammelt og dyrt som selges. Heldigvis mye fint der også da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg synes bare det er vanskelig å vite hvordan jeg skal prise ting. Er mye arbeid i strikkeplagg, men det virker ikke som folk er interessert...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Ja det er vanskelig å vite. Folk er ikke villig til å betale så mye. Det er jo så sykt mange som selger ting. Før ga man vel bort alt, nå skal jo alt selges. Lett å gjøre noen kupp, så da er det vanskelig å få solgt dyre ting, selv om det er verd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå