Gå til innhold

Noen som har peiling på Hair Extension??

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvordan er det best å gjøre det? vet jo at de setter på og fester på forskjellige måter

- hvor lenge kan man ha det i? eller hvor lenge er det "pent" å ha det i

- ca hvor mye koster det?

_og anbefaler dere det? gjort det selv? fornøyd?

Takk til dere som svarer:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal feste det, syntes jeg det er best å gjøre det punktvis, altså smelte på. Hvis ikke er jo clip-on et alternativ, som ikke sliter på håret :) Jeg bestiller hår fra ei dame som selger billig på finn.no. Håret er kjempefint hvis man behandler det riktig. Kan nok ikke ha det på lenger enn 2-3 mnd, men da er du så lei festene at du vil ha det ut uansett ;)

Skrevet

Betalte forresten 400 kr for 100 fester...Skal du ha mer tykkelse trenger du 200 fester, så da blir det det dobbelte, men det er likevel ganske billig :) Så hvis du kjenner noen som kan sette det på deg sparer du en del i forhold til å gjøre det på salong :)

Skrevet

dytter litt her idag jeg....

Skrevet

jeg brukte clip in hår da jeg villa ha langt/lengre, har ikke prøvd noe annet da det virker som mange mister så mye hår ved og smelte på osv.

Skrevet

dytter litt på denne ikveld:p

Skrevet

jeg anbefaler IKKKKKKKE extensions!! hadde det i 4 mnd og håret mitt blei helt tynnslitt der festene satt :S I tillegg er det et helvete å stelle håret for alt tar så lang tid - og er ganske mye jobb for å få det pent. det tar for eksempel en eeevighet før det tørker etter at du har dusja. Så anbefales ikke! spar heller ditt normale hår langt, ettersom håret blir stygt etter extensions er det store muligheter for at du må klippe opp og da er det hvertfall en eevighet til det blir langt. :) dyrt er det også...

Skrevet

Jeg har hårfortykkelse,men me ekte hår da,er som mitt eget. bruker remser jeg som blir limt på,mister veldiglite hår me dette og skifter limet vær 3 mnd:) jeg har veldig tynt hår så jeg er avhengig av d. brukte punktfester før,men d ødela håret mitt. steller d som vanlig,ikke floker d seg og d bruker ikke en evighet på å tørke. bruker ref produkter fra frysøren å d funker kjempe fint:)

koster alt fra 1000 til 4500 kr men da har du mye hår, som varer i 2 år.

Skrevet

Er frisør selv, å har prøvd både punkt og tape on/off som forlengelse... anbefaler på d stekeste tape extensions!!!!! lett å sette på å ta av.. å sliter mindre på håret! pluss at du kan bruke d mange gang, bare bytte tape etter 3 mnd ca... :)

Punktextensions er et helvette å få ut av håret, man mister mye hår...(Iværtfall jeg) Så tar d jo myye lenger tid å sette i! :)

ellers er jo klips extensions et bra alternativ:)

Skrevet

Heisann :)

jeg er utdannet frisør og har jobbet som frisør siden 2004.

Jeg bruker å sbestille hår fra www.hairtrade.com.

Det er kjapt, rimelig og billig, og håret er av topp kvalitet. Både jeg og flere av mine frisørvenner bruker dette håret. Eneste som er, er at du bør ha en venn/venninne som jobber som frisør til å feste det for deg.

Det beste håret er remy-håret. Det koster litt mer, men er langt rimeligere om dubestiller her, enn om du går i salong.

Jeg pleier å gjøre det sånn til mine venner at jeg fester det gratis til dem, dersom de kjøper med hår for meg :)

Du trenger ca 160 fester til en full hårforlengelse.

Håret kan behandles som ditt eget, fordi det er ekte menneskehår.

Bestill gjerne hår i forskjellige farger, slik at du får striper i håret, for da vil det se mest naturlig ut.

Bruk shampo og balsam og hårkur kjøpt på salong, for best mulig å ta vare på håret. Bruk også varmebeskyttende spray eller krem før du bruker glattetang, krølltang ol på håret.

Ikke ha balsam eller kur i festene, da det kan føre til at håret sklir av ditt eget hår.

tar du vare på håret, skal det kunne vare i 4-6 mnd, før de må taes ut. Men du kan feste i håret igjen, så du trenger ikke kjøpe nyt. Du trenger bare kjøpe nyt keratin, som du får kjøpt på samme sted.

Håper denne infoen var nyttig!

Ikke si noe til sjefen min - hun blir sikkert ikke glad for at jeg deler denne infoen! :-O

Lykke til :)

Skrevet

Hvis du er redd for å få slitt hår etter punkt extenstions så anbefaler jeg deg å prøve Dobbel hair fra Bailman, det er remser med kun fem festepunkter og naturlig keratin som ikke ødelegger håret.

Håret har 1 års garanti, du kan bruke det om igjen og om igjen, med eller uten clips.

Det kjennes og ser veldig naturlig ut, sliter lite ut håret og koster ca 4500,- for hår + påsett + beauty bag på Nikita blant annet.

Lim extention har mange reagert på og ent opp med kjøttsår i hodebunnen pga de reagerer på selve limet.

Punkt ekstention kan du kun bruke en gang så må du kjøpe nye, vokser ut, håret blir mer slitt.

Lykke til :-)

har vært frisør siden 2004 jeg og :-p

• 6 år senere...
Skrevet

Reklame er fjernet fra tråden.

Kira, moderator 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...