Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Nogen her som har blitt det? Og hadde dere da de samme symptomer som v graviditet uten hormonspiralen?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 jeg aner ikke om det går ann... håper ikke det, da jeg går på den selv.. Tror du at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ble. Det viste seg å være utenfor livmoren og derfor ikke levedyktig, men fikk beskjed om at de på sykehuset faktisk hadde sett en baby bli født 'med spiralen i hånda.' Sikkert en smule overdrevet, men det går altså an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå