Gå til innhold

FOR OSS SOM GIR FAEN I JULEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes større ting i livet enn de få dagene man feirer jul, hvordan kan dere gidde å ofre så mye tid og penger på et par-tre dager? Latterlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi tid er noe av det beste du kan gi barna dine...

Skrevet

Fordi julen er magisk for alle barn.

Hvis du ikke har barn står du fritt til å velge selv.

Skrevet

Man må ikke bruke mye penger, men TID er det beste å gi barna sine.

1. Du er et troll

2. Du er bitter pga manglende jul i ditt eget barndomshjem.

Skrevet

Nei, jeg er ikke troll og jeg har bare fantastiske og veldige tradisjonelle julefeiringer å se tilbake på i barndommen:-)

Skrevet

Kan ikke fordra julen jeg heller, men så er det ungene, da.

Skrevet

Og siden du hadde en fantastisk jul som barn ønsker du ikke å gi barna det samme...?

Skrevet

Nå handler julen nesten først og fremst om ventingen da. Prosessen..advent..forventninger..ønsker..tanker..noe å glede seg til..

Man baker, lager pynt, julegaver..koser seg rundt bordet, prater og ler med julestemning i magen :-)

Det er DET julen handler om for oss, like mye, kanskje mer enn julaften i seg selv.

Skrevet

Det er greit nok at du ikke liker å feire jul. Det bli mye av alt å de fleste er jo glade når julen er over.

Men hvorfor spør oss så spydig hvorfor vi GIDDER. og at det er latterlig. ? Det blir så usaklig..

Vil du ikke ha forståelse fra andre folk? For du får ikke det når du skriver det på den måten ihvertfall "/

Skrevet

Jeg har alltid elsket julen og det har heller ikke forandret seg etter at jeg ble voksen. Alt med julen er rett og slett magisk;) Jeg elsker og handler julepresanger, høre på julesanger i butikkene, gavepapir alle de gode luktene, å pakke inn alle gavene noen dager før jul mens vi hører på julemusikk, drikker gløgg/julebrus spiser pepperkaker og BARE koser oss.

Vi har alltid et nydelig juletre som vi pynter. Selve julaften bare slapper vi av med askepott og alle de koslige programene på tv mens vi koser oss med julebrus, snop, klementiner og julekaker. På kvelden er vi hos mine eller hans foreldre eller hjemme hos oss selv og storkoser oss og ikke minst det viktigste av ALT: de forventingsfulle øynene på ungene når de ser presangene og ikke minst når julenissen ENNDELIG kommer;) Julen har blitt ennda mere spesiell etter at jeg og søskeen mine fikk barn;)

Gud så jeg gleder meg til jul og akkurat det er jeg veldi glad for. Ingen surpomper skal få ødelegge min julestemning;))

Skrevet

Jeg liker ikke julen. Jeg har det jo forsåvidt bra, men tenker på alle de som ikke har det; de som har dårlig råd. de som har foreldre som drikker eller slår, de som ikke har foreldre... kontrastene blir så store.. alt skal liksom være "sånn" og når man ikke har det sånn så sklir man utenfor og julen blir så veldig trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...