Gå til innhold

Hjelp!Ang nettdating!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke bevandret i dette,og nå snakker jeg litt med en fyr,men jeg aner ikke hva man skal snakke om?!?

Til nå har samtalen gått greit,men hva snakker man om?Hva spør man om?Hva forteller man,og hva forteller man ikke?

Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nesten flaut å si dette men jeg møtte min mann gjennom nettet. Så mitt råd er å være så åpen som mulig og snakke om alt som faller deg inn:)

Skrevet

Jeg møtte også min man på nett. Idag er vi gift og har tre flotte barn :) Enig med henne over her. Vær så åpen som mulig, snakk om alt mulig som faller deg inn :)

Skrevet

Signerer den. Vær åpen og snakk om ting du faktisk intresserer deg for og kan stå for. Ikke lyv. Det er utrolig uklokt å lyve på seg at man er blond og liker katter og jazz om man er mørkhuda og liker hunder og rock. FOr det kan være Den Rette som sitter ved det andre tastaturet.

Jeg traff min beste (!) halvdel på nettby av alle plasser =)

Skrevet

Men problemet er at jeg blir helt tom i hodet:-/

Føler jeg sitter å babler,og bare "sier" rare/feile ting..Men han er fryktelig søt da:)

Skrevet

Se på det som vennesnakk, verre er det ikke.

Skrevet

Gi meg noen tips da,til hva jeg skal spørre om?Eller hva jeg IKKE skal snakke om:)

Skrevet

Vel. Spør ikke hvor mange barn han ønsker seg og om han er klar for å bli stepappa, eller om han vil være med å se på hus. Selv om noen menn er like opptatt av å stifte familie som mange av oss er så er det en klar varsellampe om vi snakker for mye om det ("psyko-dama")...

Snakk om interesser, bøker, filmer, musikk (uutømmelig kilde!), ferier dere har vært på, hunder, dueskyting, hvor dere har bodd, skoler, biler, skiføre, moped. Altså alt, men unngå litt "skumle" tema som invandrerpolitikk, barneoppdragelse og religiøse ytterpunkter til du kjenner han litt bedre.

Skrevet

Tusen takk for flotte tips!:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...