Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Signer hvis du driter i hjemmelaget sylte, rene vinduer og hjemmelagede julekort. Det blir jul likevel!! Tro det eller ei! Losers.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Så trist, ikke for deg men for ungene dine.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 For å ikke snakke om oss som ikke kan fordra de stygge kombinasjonene av gull, rødt, og grønt, og det faktum at en har deler av skogen i stua! FY FAEN det ser jævlig ut!!! Jeg kommer så absolutt ikke til å ha noe juletre, røde nisser, eller noe grønt eller gullfarget. Jeg er drittlei julemaset lenge før jula kommer !!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 jeg vil heller si "vi driter i deg tråden" stakkars deg, og ikke minst ungene...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Nei, tvert imot tror jeg! Jeg har jo masse tid til familiekos, vi storkoser oss, for jeg driter i å ha skinnende vindu, organiserte skuffer, nymalt inngangsparti, 7 sorter med kaker ingen eter osv. osv.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 da burde du, 20.59 kjippe trynet ut herfra og komme igjen i feb, for her blir det masse koselig juleprat i lang,lang tid fremover.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Og hva er greia med at folk tror det blir penere pyntet jo flere støgge nisser de setter frem i stua?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Det går an å hoppe over de verste juleinnleggene. Det går ikke an å unngå juledekoren i butikker eller om det skulle dukke noe stygt opp inne i stua mi :-) Ser du forskjellen, eller er juletreet i veien for deg? ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Jula er jo tradisjon, den eneste tradisjonen jeg holder hevd, stresser ikke med noe, storkoser meg med å bake sammen med datteren min, vi vasker sammen også og har egentlig mer tid til å være sammen i førjulstiden enn ellers i året! Skjønner at folk ikke liker jula, det er helt greit, men å rakke ned på folk som liker å gjøre litt utav denne herlige høytiden, syns jeg er lavmål! Selv er jeg ingen fan av 17.mai, konfirmasjon og barnedåp, men skjønner at andre liker disse tradisjonene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå