Gå til innhold

Hull i joha-ullbody etter bare 2 dagers bruk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bra, ikke bra. Har ellers mest Janus-ull, og aldri opplevd hull på dem.. Kanskje bare uflaks, eller har andre opplevd d samme? Grunn til å klage i butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det flere ganger på janus ull. Hull på typiske ikke-slite-steder. Innbilder meg vel egentlig at de tynne ullplaggene ikke tåler så mye som vanlig bomullsplagg eller de ullplaggene som er litt tykkere (cubus, ridderull fra janus osv).

Skrevet

Et ullplagg skal vare mer enn to dager. Du kan helt klart reklamere på det. Så sant det ikke er en skade som har skjedd under lek, der barnet har sitti fasi i noe.

Skrevet

Har opplevd hull på ull selv etter kort tid, men husker ikke hvilket merke det var?

Tror ikke det er fordi det er tynn ull. Brukte mye cubus og kappahl ull før og var kjempefornøyd med det til jentene, men lilleknott er ekstremt varm av seg så det blir for tykt for han.

Kjøper derfor Pierre Robert og det ullsettet fra apoteket for det er tynnere.

Det har vi brukt mange ganger og vasket det like mange og det er like helt;)

Skrevet

Baby er bare 1 mnd gammel, så det skyldes ihvertfall ikke voldsom lek hehe;) Men da skal jeg prøve å klage, selv om jeg kjøpte den på salg tidligere i sommer..

Skrevet

Skal ned på barnas hus og reklamere i morgen , for det samme skjedde her. Første gang gutten bruker den nye joha-bodyen, rakner den i sømmen på siden, nederst med låret. Det er vel den siste plassen det burde rakne, så er ganske skuffet, dårlig kvalitet...

Skrevet

Her har det blitt to små hull midt på magen av alle steder, ikke i sømmen engang - dårlig ja!

Skrevet

Dersom du kjøpte det i sommer....er du sikker på at det ikke er møll som har laget hull? Om du ikke lagrer ullklær i tette plastposer kan det bli sånne små møllhull, og de synest ofte ikke før etter vask så vidt jeg har forstått?

Skrevet

Opplevde det samme her, hull i kragen på bodyen :\ veldig dumt i grunn for jeg synes joha har kjempe fin passform!

Skrevet

Synes også det høres ut som møllhull.

Skrevet

Det er nok ikke møll, siden hullene kom tilsyne 2.dagen i bruk..

Skrevet

Jeg har brukt masse Joha-ull til mini, og aldri opplevd noe sånn....klag!

Skrevet

Je har opplevd lignende hvis jeg har vasket ull med vanlig vaskepulver...Har du vasket i ullvask?

Skrevet

Jauda, vasket m Milo. Skal klage ja, så får vi se hva de sier..

Skrevet

Har dere vasket det sammen med noe som har glidelås? Fikk også sånne mystiske hull midt på plaggene. Fant ut at jeg hadde vasket de sammen med ullplagg som har glidelås, og jeg hadde ikke dratt opp glidelåsen, så tror den laga hull i de andre klærne.

Har ikke opplevd det igjen etter at jeg begynte å passe på glidelåsene...

Skrevet

hmm, nei, ingen glidelåser heller gitt- men greit å være obs på ihvertfall :)

Skrevet

Jeg har i alle år brukt ull til barna en hel sesong, og det har vært slitesterkt. Men i fjor syntes jeg ullen var mye tynnere (joha og janus) Nesten alt ble hull på før første vask. Janus kjøpte jeg på Sparkjøp, så jeg samlet alt og gikk tilbake (uten kvittering, for den hadde jeg ikke) De tok i mot alt, og fikk pengene tilbake.

I år har jeg kjøpt reflex og safa, det er iallefall helt enda..

Så ja, god grunn til å klage :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...