tottelott Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har lyst til å gi datteren min julekalender med gaver i år. Men har dessverre ikke tid til å lage den selv, noen som vet hvor jeg får tak i en i Oslo, evt bestille på nettet. Takk for svar!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg kjøpte en på Nille for 2 år siden. Den funket helt fint. Kostet vel under 50lappen også, men var ikke den fineste. I år blir min mor ferdig med en brodert kalender. Ville helst lage den selv, men brodering er ikke min greie. Synes det er veldig fint, men har ikke tålmodighet til det. Er det en slik kalender du vil ha, men ikke vil sy selv, så selger de slike på diverse broderi-/håndarbeids-/garnbutikker. Ferdigsydde. De koster jo litt mer da. Kremmerhuset hadde en fin en. Helt enkel - ingen nisser eller sånt, med 24 lommer med tall på. De hadde en rød og en grå/beige.. En enkel måte å lage kalender på, er jo å henge gavene i en snor og ha nummer på hver gave.. Mange muligheter her om du har litt fantasti:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå