Gå til innhold

Har så liten lyst å teste i morgen.... Men jeg burde..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM var igår (etter 30-31 dagers syklus). Testet på lørdags morgen, siden vi skulle ut i godt lag med venner og drikke på kvelden - negativ. Følte meg heller ikke gravid, null symptomer... Eller, ok, hvis jeg leter finner jeg sikkert! Men menst vanlig pms-tegn liksom.. Har fortsatt ikke sett snurten til den, og det som er, er at jeg skal til gyn i morgen - må vite om jeg er gravid eller ikke til da, så han ikke begynner å "rote" rundt og forårsaker en spontanabort. Saken er jo den at jeg er så lei negative tester!!!! Minus de svake positive sist syklus etter en kjemisk abort (graviditet).. Jeg vil virkelig være gravid neste gang jeg tester!! Og tror ikke den er det i morgen :/ Men må jo vite 100% sikkert.. så jeg ikke ødelegger noe, jeg burde hvertfall... Vanlige pms-tegn er oppblåst i magen og ømme bryster (check), i tilegg har jeg hatt diarè/løs mage (det hadde jeg under første svangerskap, så aner ikke om det er et symtpom.. heh).. Hatt mensmurringer siden lørdags kveld, masse igår på IKM-dagen og noe i dag. Samt at jeg er EKSTREMT trøtt idag!! Men det kan komme av lørdagens fyll (oh no, jeg drakk i tilegg da).

- Bare en liten utblåsning fra meg :o Såe. Jada. Hva tror dere? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test imorra tidlig og informer gynekologen hvordan ståe er ;)

tror jeg hvertfall jeg hadde gjort. :) vet ikke om dem kan se noe så tidlig på ul jeg. men kan jo spørre, for slike gynekologer har vel slikt utstyr..

lykke til hvertfall.. :)

Skrevet

Ta en test i morgen før timen til gyn, evt. få gynekologen til å ta en blodprøve eller se med ul om du er gravid. De kan se det allerede nå, ikke foster men en begynnende graviditet.

Jeg hadde også ikm i går, men har ikke tort å teste enda. Er redd for negativ test. Tr er ikke kommet enda, brystene er ømme og magen er oppblåst. Men de tegnene kan komme like før mens også. Så skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal ta motet til meg og teste snart, kanskje i morgen... Jeg tror jeg ville ha testet om jeg skulle vært til gynekologisk undersøkelse.

Ønsker deg masse lykke til med legeundersøkelse og testing!! Skal se du gjemmer på en liten en i magen din:))

Skrevet

Åh, jaa... jeg vet. Jeg burde, jeg skal. Jeg må teste i morgen tidlig!! :/

Men har så liten lyst, vil ikke ha flere negative tester nå altså.! Selv om dette bare er 3.pp, 6 mnd uten pillen.. Det er den skuffelsen. Æsj.

Skal prøve å få frem mens i kveld også da - sex pleier å hjelpe her pga noe (prostanglier?) i spermen som tydeligvis setter det i gang når jeg er ved IKM. Men vi hadde oss både lørdag og søndag uten at det hjalp..

Jaja. Får se i morgen, men tviler. Nesten som man er blitt vant til skuffelsen :/ Er redd! Spesielt siden den var negativ på lørdag.. selv om jeg alltid har testet sent, positivt > fra 4+3 til 5+4 i mine svangerskap (SA, lille blå, KA)... Blir bare masse babbel dette her. Heh... Men er nervøs nå... iiik. I tilegg til dødstrøtt! Tar kveld, jeg snart. Så jeg kan teste og få det ut av verden tidlig i morgen :o tvi, tvi!!

Og tusen takk for lykkeønskning! Håper du har rett trebarnsmum ;)

Skrevet

Hei, hvordan har det gått med deg i dag?? Er så spent på å høre hvordan det gikk med testingen. Jeg tok mot til meg og tok en i morges, og den var positiv:)) Hadde vært fryktelig koselig om det hadde klaffet for deg også:)))

Skrevet

Trebarnsmum ;What??? Sender deg en pm asap!

Skrevet

Ååååh, så koselig for deg! Ble veldig glad på dine vegne, jeg nå :)) og GRATULERER så masse med spire i magen :D :D :D Når er forventet termin ca? Så spennende altså :)))

Skulle ønske det vare like positivt for meg ;( ..Men nei, testen var veldig negativ - som antatt...! Og når jeg var hos gyn, sa han at det ikke ser ut som jeg skal ha noe mens i det hele tatt nå - heller det at jeg nettopp (?) har hatt en blødning.. Skjønner ingenting :/ La nettopp inn et innlegg om dette, for det er jo selvfølgelig først når jeg kommer hjem at jeg begynner å tenke på ting jeg skulle spurt om...

Skrevet

Tusen takk for gratulasjon:) Forventet termin blir vel 5. juli foreløpig. Jeg hadde termin 4. juli med nummer tre, den ble flyttet til 29. juni etter ul. Han ble født 22. juni, så dette blir jo spennende:)

Så trist å høre at timen til legen gikk slik da. Men det er jo rart han sier at du nettopp har hatt blødning når du ikke har hatt det..? Håper du får svar på det du lurer på, det er vondt å gå slik å spekulere. Måtte du snart bli gravid du også!!! Masse lykke til:)))

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...