Gå til innhold

hva syns dere om navnet Eric?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint :) Men hvis dere begge er norske ville jeg kalt han Erik ;)

Skrevet

At det blir omtrent hundre ganger penere om du bytter ut c med k.

Skrevet

Liker navnet og skrivemåten :)

Skrevet

Jeg kunne brukt navnet selv hvis det skrives Erik.

Skrevet

Når jeg leser Eric tenker jeg at det skal uttales som om jeg er en halvfeit amerikaner som roper på katta si. Forsåvidt et fint navt også på engelsk, men med den skrivemåten blir ikke uttalen Erik. SÅ om gutten skal hete Erik, vel kall han Erik da og ikke Eric.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...