Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg synes det er veldig fint Men hvis dere begge er norske ville jeg kalt han Erik
Gjest ->>- Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 At det blir omtrent hundre ganger penere om du bytter ut c med k.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Liker navnet og skrivemåten
prebs Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg kunne brukt navnet selv hvis det skrives Erik.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Når jeg leser Eric tenker jeg at det skal uttales som om jeg er en halvfeit amerikaner som roper på katta si. Forsåvidt et fint navt også på engelsk, men med den skrivemåten blir ikke uttalen Erik. SÅ om gutten skal hete Erik, vel kall han Erik da og ikke Eric.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå