Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Har hatt d kjipt med barnefar til barnet mitt.. det var manipulering og mye psykisk vold. osv.. Jeg fikk meg til å endelig dra derfra ei lita stund etter jeg hadde født... men nå ca 1 år etter har jeg fortsatt plager med de traumene jeg opplevde da jeg bodde med han.. hver gang det blir et lite feilskjær eller vi blir uenig i en bitteliten ting angående samvær, så får jeg skikkelig vondt i magen, blir kvalm og nervøs og klarer rett og slett ikke ha de sterke meningene som jeg ellers har... For jeg har sterke meninger som jeg står på når han ikke er der eller snakker med meg.. men hver gang det blir noe tull så kjenner jeg igjen den traume-delen, og blir helt lammet av å klare å være bestemt.. noe jeg må være med han.. hver gang jeg er det så blir han helt vrang og gal. og det ender oftest i truing om ditt og datt.. og jeg kjenner bare kvalmen komme av å skrive om det... blir så sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg skal stå på mitt.. men saken er at jeg er helt fersk som mor selv og det er ikke alltid så lett å vite alle de regler og ting om barn og hva de behøver best osv.. selv om jeg har morsinstingt som vet hva som er best for barneti det meste.. men småfeil skjer.. da er det snakk om små feil... mye av det han mener og sier er helt bak mål. som feks at barnet skal dra lang vekk til han annenhver helg og ligge over.(det er ca 7 timers reise) noe som det er aaalt for lang vei til å gjøre når barnet enda er så lite... jeg synes hver 3(egentlig 1 gang i mnd) helg er nok til den lille kroppen stakkar... men han skjønner ikke dette.. det er så mye mer også som gjør at man skjønner at han tenker kun på hannes eget beste og ikke barnets beste.. ja jeg vet, det er bare å stå på sitt, men den tosken klarer å snakke seg til mye.. vrir og vender på ting og bruker lang tid å snakke slik at det skjer noe,, vet ikke hva... han får d til alt for bra..mye unsyldninger og mye snakking rundt... Vet ikke hvor jeg skal hen med dette egentlig.. men er det flere der ute som etter 1-2 kansje flere år har traume-vansker etter noe sånnt og blir nesten helt lam hver gang han slår seg vrang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå