Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Det smaker jo fysj og æsj, og jenta nekter å åpne munnen bare hun ser snurten av flaska.. Tenkte å blande ut i yoghurt, men den skal jo helst ikke tas sammen m melk, så det funker vel heller dårlig.. Tips anyone?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Vi tar det i sprøyte, og 2 åringen svelger ned uten noe tull. Får sanasol (c-vitamin) etterpå for å øke optaket av jern. Men generelt sett så er vi ganske strenge med medisiner. Å ta medisiner er ikke noe de velger selv, det er noe som må gjøres. Og tar de ikke frivelig blir de holdt, og vi tar litt og litt inn i munnen og holder bakover slik at de svelger. Og fordi ungene vet at det er udiskutabelt tar barna medisiner helt selv(holder sprøyta og sprøyter selv) og som regel uten noe tull.
It's all about me Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Vi har blandet det i Sunniva Druejuice, da har det gått ned.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2010 Druejuice var smart! Den har jeg tro på- skal teste ut imorgen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå