Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 .. han HAR halsbetennelse? Han skal operere mandlene og har halsbetennelse veeeeldig ofte. Vi merker det skjelden med en gang da han ikke har smerter eller feber selv om halsen er fulle av streptokokker...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Har ingen som helst kompetanse til å uttale meg Men tviler sterkt på at de opererer når h*n er syk. I min datters innkallelser har det stått tydelig at man måtte ta kontakt dersom barnet var syk, slik at et annet barn kunne få tildelt den operasjonstiden..og få en ny tid selv! Ønsker dere i allefall lykke til med forestående operasjon
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Til meg gjorde de ikke det...men, jeg hadde også litt feber. Ikke bra mht narkosen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 problemet da er vel at jeg ikke vet om han er syk..... hi
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Men det vet legen som skal operere han. De kan kikke i halsen før inngrepet. Er det rødt og hovent og guggete blir det ingen operasjon, vil jeg anta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå