Et lite barn i magen :) Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Har i løpet av de siste dagene fått veldig vondt i korsryggen, veldig øm og sår følelse. (Det er ikke bekkenløsning) Finner inegn god sove stilling, så det blir lite søvn også.. Virker som det kan være nerver i klem, føles sånn.. Noen som har erfaringer?
addaadda Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har hatt det samme den siste uken, spesielt etter en lang tur. men det stråler ikke og det virker mer muskulært for min del, eller sånn mensen vondt. Men har bakovervendt livmor. er 13 uker på veil
chr!st!n@ Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Du er ikke alene om det Jordmora sa til meg at det er isjiasnerven som ligger litt i klem Det kunne bli værre å det kunne bli bedre, men måtte komme meg ut å gå i skogen å ikke gå på asfalten....
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Har samme problem. Når jeg ligger om natten og skal PRØVE å sove, så kjenner det ut som ryggen er knekt tvers av ved korsryggen, og det med stråling nedover i lårene.... Blir sprø! Må nesten starte natten med Paracet for å få sovne. Likevel våkner jeg etter 2-3 timer med kraftige smerter, så må opp å gå, tøye og bøye... Håper det forsvinner når jeg får rettet meg mer opp med en stor mage Er 14+4 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå