Gå til innhold

Hvordan vasker dere vaffeljern??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg litt på???

Sikkert dumt spørsmål, men :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker det ikke. Eventuelle bakterier blir uanset drept av varmen og fettet rekker aldri å harskne mellom hver runde, desuten blir det umulig å bruke det hvis fetet fjernes. Hvis det er veldig fettete legger jeg i et ark med tørkerull men jernet er lunkent. Da trekker det til seg det meste av det overflødige fettet.

Skrevet

Fukt en klut og ha pittelitt zalo.. og så er det bare å skrubbe i vei.. husk å skyll kluten godt og vaske bort zaloen og..

Skrevet

Jeg tørker selvfølgelig av det med våt klut og eventuelt zalosprai på utsiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...